ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل
تکنولوژی

گوگل با خرید استارتاپ Siemplify قصد بهبود امنیت خدمات ابری خود را دارد

گوگل با خرید استارتاپ Siemplify به ارزش 500 میلیون دلار قصد دارد تا «کرونیکل» (Chronicle) شرکت امنیت سایبری خود را تقویت کند. غول موتور جستجو در پست وبلاگ خود ضمن اعلام این خرید، از Siemplify ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۶

گوگل با خرید استارتاپ Siemplify به ارزش 500 میلیون دلار قصد دارد تا «کرونیکل» (Chronicle) شرکت امنیت سایبری خود را تقویت کند.

غول موتور جستجو در پست وبلاگ خود ضمن اعلام این خرید، از Siemplify به عنوان یک سازمان امنیتی تنظیم کننده، اتوماسیون و پاسخ (SOAR) توصیف کرد و قصد دارد قابلیت‌های آن را با کرونیکل یکپارچه کند.

خرید استارتاپ جدید توسط گوگل

«سونیل پوتی» معاون بخش امنیت خدمات ابری گوگل در این پست توضیح می‌دهد:

Siemplify یک محیط کار بصری است که به تیم‌های امنیتی این امکان را می‌دهد تا ریسک‌ها را بهتر مدیریت کنند و هزینه مقابله با تهدیدها را کاهش دهند. Siemplify به تحلیلگران مرکز عملیات امنیت اجازه می‌دهد تا عملیات خود را به صورت سرتاسری مدیریت کنند، به تهدیدات سایبری با سرعت و دقت پاسخ دهند و با هر تعامل تحلیلگر هوشمندتر شوند.

گوگل

استارتاپ Siemplify کار خود را از سال 2015 شروع کرد و طبق گزارش رویترز تا به امروز در مجموع 58 میلیون دلار از سرمایه‌گذاران خود کسب کرده است. به گفته یکی از منبع آگاه، گوگل زمانی به خرید این استارتاپ اقدام کرد که متوجه شد Siemplify در حال آماده شدن برای سرمایه‌گذاری جدید خود است. این استارتاپ اکنون تحت حمایت سرویس‌های ابری گوگل به Chronicle می‌پیوندد.

Chronicle نیز در سال 2018 و پس از جدا شدن از X Development یا همان گوگل ایکس سابق که از آن به عنوان مرکز نیمه مخفی غول فناوری یاد می‌شود به طور رسمی راه‌اندازی شد و قرار است به شرکت‌های بزرگ کمک کند تا اطلاعات مربوط به امنیت خود را شناسایی، تجزیه و تحلیل و ذخیره کنند.

خرید Siemplify توسط گوگل در حالی اعلام شد که غول موتور جستجو در سال گذشته وعده داده بود که طی پنج سال آینده قصد دارد بیش از 10 میلیارد دلار برای کمک به بهبود امنیت سایبری ایالات متحده هزینه کند. حملات صورت گرفته به خط لوله کولونیال و سرور اکسچنج مایکروسافت در سال گذشته باعث شده بود تا جو بایدن دستوراتی در زمینه بهبود امنیت سایبری صادر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی