ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاخیر قلم S Pen گلکسی S22 اولترا احتمالا سه برابر کمتر از گلکسی نوت 20 خواهد بود

با توجه به اینکه احتمالا زمان زیادی تا رونمایی سری گلکسی S22 باقی نمانده، گزارش‌ها همچنان پیرامون این خانواده منتشر می‌شود. در جدیدترین شایعه اعلام شده که گلکسی S22 اولترا قلمی خواهد داشت که تاخیر ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

با توجه به اینکه احتمالا زمان زیادی تا رونمایی سری گلکسی S22 باقی نمانده، گزارش‌ها همچنان پیرامون این خانواده منتشر می‌شود. در جدیدترین شایعه اعلام شده که گلکسی S22 اولترا قلمی خواهد داشت که تاخیر آن سه برابر کمتر از قلم گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا خواهد بود.

کانال یوتیوب XEETECHCARE در ویدیوی جدیدی مدعی دستیابی به اطلاعات تازه‌ای درباره گلکسی S22 اولترا شده است. او می‌گوید این گوشی از قلم هوشمندی پشتیبانی می‌کند که تاخیر آن فقط 2.8 میلی‌ثانیه است. این رقم کاهش چشمگیری نسبت به تاخیر 9 میلی‌ثانیه‌ای گلکسی نوت 20 داشته است.

به‌علاوه، در این ویدیو ادعا شده که دوربین اصلی شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با پشتیبانی از HDR با رنگ‌های 12 بیتی است. با این حال، سایر لنزهای این دوربین از HDR پشتیبانی نمی‌کنند. این یوتیوبر همچنین بخشی از سایر اطلاعات افشایی درباره این گوشی از جمله وجود 8 گیگابایت رم پایه و شارژ سریع 45 واتی را تایید کرده است.

گلکسی S21 اولترا

مشخصات احتمالی گلکسی S22 اولترا

پیش‌تر در ماه دسامبر شاهد انتشار رندرهای مطبوعاتی گلکسی S22 اولترا بودیم. این دستگاه از نظر ظاهری تفاوت‌های زیادی با S22 و S22 پلاس دارد و بیشتر شبیه سری گلکسی نوت 20 به نظر می‌رسد. در این نسخه جایگاه مخصوصی برای نگهداری از قلم S Pen قرار داده شده و پس‌زمینه‌ای زیر لنزهای دوربین عقب دستگاه دیده نمی‌شود.

طبق شایعات انتظار داریم گلکسی S22 اولترا از نمایشگر 120 هرتزی امولد و چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 یا اگزینوس 2200 استفاده کند. تراشه اختصاصی سامسونگ با همکاری AMD ساخته می‌شود و از معماری گرافیک RDNA 2 بهره خواهد برد. این معماری همان معماری مورد استفاده در کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس است.

بر اساس گزارش‌ها، خانواده گلکسی S22 احتمالا در تاریخ 19 بهمن معرفی می‌شود و از 29 بهمن به بازار می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Aref SM
    Aref SM | ۱۸ دی ۱۴۰۰

    خبر بسیار خوبیه..یک جایگزین عالی برای نوت 20

مطالب پیشنهادی