ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Showcase از کیس‌های هولوگرافیک رونمایی کرد [تماشا کنید]

کیس‌های RGB در سال‌های اخیر به محبوبیت زیادی رسیدند اما به نظر می‌رسد که زمان عبور از این طراحی فرا رسیده است. شرکت Showcase PC در CES 2022 از دو کیس هولوگرافیک به نام‌های Solo ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

کیس‌های RGB در سال‌های اخیر به محبوبیت زیادی رسیدند اما به نظر می‌رسد که زمان عبور از این طراحی فرا رسیده است. شرکت Showcase PC در CES 2022 از دو کیس هولوگرافیک به نام‌های Solo و Dual هولوگرام رونمایی کرده که تصاویر مدنظر کاربر را در پهلو یا بالای کیس به نمایش در می‌آورند.

کیس‌های شرکت Showcase برای نمایش تصاویر هولوگرافیک از فن‌های هولوگرام سه بعدی استفاده می‌کنند که هر کدام 224 عدد LED دارند. این فن‌ها با چنان سرعت بالایی می‌چرخند که چشم انسان را فریب داده و این تصاویر هولوگرافیک را به نمایش در می‌آورند.

هولوگرام در کیس Solo از طریق یک فن در سمت چپ بدنه نمایش داده می‌شود، اما در کیس Dual یک فن هم در بالای بدنه وجود دارد که تصاویر را به خارج از کیس می‌فرستد. این کیس علاوه بر نمایش تصاویر پیش‌فرض، قادر به نمایش عکس‌هایی است که توسط کاربر تهیه و در دستگاه بارگذاری می‌شود.

مشخصات کیس‌های هولوگرافیک Showcase

اگرچه پره‌های فن این کیس‌های هولوگرافیک آن‌قدرها بزرگ نیستند، اما خود ماژول هولوگرام اندازه نسبتا بزرگی دارد و فضای زیادی را اشغال می‌کند. این ماژول به خودی خود 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد که انیمیشن‌ها را ذخیره می‌کند. همچنین یک ریموت کنترل برای آن طراحی شده که اجازه تعویض تصاویر را می‌دهد.

کیس Dual در واقع یک NZXT H510 است که از جمله کیس‌های میان‌رده محبوب بازار با قیمت نزدیک به 100 دلار محسوب می‌شود. این کیس از مادربردهای مینی ITX، مایکرو ITX و ATX پشتیبانی می‌کند. شرکت Showcase اجازه می‌دهد کیس را به‌صورت تنها یا با سخت‌افزارهای داخلی خریداری کنید.

کیس Solo از ماه ژوئن (خرداد الی تیر 1401) به بازار می‌آید ولی پیش‌خرید آن با قیمت 299 دلار از همین حالا آغاز شده است. کیس Dual هم از دسامبر (آذر الی دی 1401) عرضه می‌شود و پیش‌خرید آن با قیمت 449 دلار در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی