ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 10 پرو
تکنولوژی

پوستر جدید طراحی پنل جلویی وان پلاس 10 پرو را به خوبی نشان می‌دهد

پس از اینکه روز گذشته نمونه تصاویر رسمی دوربین وان پلاس 10 پرو منتشر شده بود، اکنون پوستر جدیدی از پرچمدار آینده وان پلاس منتشر شده که طراحی قسمت جلویی آن را نشان می‌دهد و ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

پس از اینکه روز گذشته نمونه تصاویر رسمی دوربین وان پلاس 10 پرو منتشر شده بود، اکنون پوستر جدیدی از پرچمدار آینده وان پلاس منتشر شده که طراحی قسمت جلویی آن را نشان می‌دهد و جزئیات بیشتری از آن را فاش می‌کند.

طبق پوستر به اشتراک گذشته شده، به نظر می‌رسد وان پلاس 10 پرو از نمایشگری خمیده بهره می‌برد که در هر دو طرف آن حاشیه‌های بسیار باریکی دیده می‌شود. همچنین در مقایسه با نسل قبلی یعنی وان پلاس 9 پرو به نظر می‌رسد این گوشی نسبت نمایشگر به بدنه بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. علاوه بر این، روزنه مخصوص دوربین سلفی نیز مانند سال گذشته در گوشه سمت چپ بالا دیده می‌شود.

وان پلاس 10 پرو

علاوه بر طراحی نمایشگر، در این پوستر همچنین اشاره شده که وان پلاس 10 پرو هنگام عرضه در چین، اولین گوشی خواهد بود که از آخرین نسخه ColorOS 12.1 پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که در این سیستم عامل از Omoji به عنوان رقیبی برای اپلیکیشن بومی Animoji اپل برای ساخت ایموجی استفاده شده و به طور کلی تجربه نرم‌افزاری سریع‌تر و روان‌تری را ارائه می‌کند.

زمان عرضه و مشخصات وان پلاس 10 پرو

گوشی پرچمدار آینده شرکت وان پلاس به طور رسمی در تاریخ 21 دی (11 ژانویه) در چین رونمایی خواهد شد و «پیت لائو» موسس این شرکت تاکنون بسیاری از ویژگی‌های آن را پیش از موعد رونمایی فاش کرده است.

به عنوان مثال، می‌دانیم که این گوشی در زیر کاپوت از جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره خواهد برد. همچنین این گوشی دارای یک نمایشگر 120 هرتزی AMOLED و یک ماژول دوربین سه‌گانه ساخته شده توسط شرکت سوئدی هاسلبلاد در پنل پشتی خود خواهد بود. دیگر مشخصه قابل توجه این دستگاه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سیمی 80 وات SuperVOOC و شارژ بی سیم 50 واتی AirVOOC پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی