ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر رسمی وان پلاس 10 پرو، آن را در زوایای مختلف نشان می‌دهند

وان پلاس در طول روزهای گذشته اطلاعات زیادی درباره پرچمدار آتی خود یعنی وان پلاس 10 پرو منتشر کرده است. امروز هم مجموعه دیگری از تصاویر به اشتراک گذاشته شده که این محصول را از ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ دی ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

وان پلاس در طول روزهای گذشته اطلاعات زیادی درباره پرچمدار آتی خود یعنی وان پلاس 10 پرو منتشر کرده است. امروز هم مجموعه دیگری از تصاویر به اشتراک گذاشته شده که این محصول را از زوایای مختلف نشان می‌دهد و دیگر تقریبا چیزی را نامعلوم باقی نمی‌گذارد.

هفته گذشته اولین تصویر رسمی از وان پلاس 10 پرو منتشر شد و تاکنون عکس دیگری به‌طور رسمی از این گوشی بیرون نیامده بود. اما حالا مجموعه‌ای از تصاویر پرچمدار این شرکت منتشر شده که آن را در دو رنگ سبز و مشکی نشان می‌دهد.

وان پلاس 10 پرو

وان پلاس همچنین هفته پیش به‌صورت رسمی مشخصات وان پلاس 10 پرو را منتشر و بخشی از قابلیت‌های دوربین آن را تشریح کرد. این پرچمدار قدرتمند با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 به بازار می‌آید و 12 گیگابایت رم خواهد داشت. به‌علاوه، این گوشی در دو نسخه با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

وان پلاس 10 پرو

مشخصات فنی وان پلاس 10 پرو

این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد که از شارژ سریع سیمی 80 واتی پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه، این گوشی با شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی و البته شارژ بی‌سیم معکوس هم سازگار خواهد بود. فناوری شارژ سریع به وان‌پلاس 10 پرو اجازه می‌دهد ظرف مدت 32 دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ شود. این مدت زمان برای شارژ بی‌سیم 47 دقیقه اعلام شده است.

پرچمدار این شرکت چینی نمایشگری 6.7 اینچی از نوع امولد با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد. البته این نرخ نوسازی متغیر است و می‌تواند برای صرفه‌جویی در مصرف باتری تا 1 هرتز کاهش پیدا کند. وان پلاس مدعی است که نمایشگر این گوشی اولین پنل بازار با سیستم کالیبره دوگانه است، یعنی به دقت فرآیند کالیبره شدن را برای روشنایی کم و زیاد پشت سر گذاشته تا دقیق‌ترین و طبیعی‌ترین رنگ‌ها را ارائه کند.

وان‌پلاس 10 پرو در بازار چین با ColorOS 12.1 عرضه می‌شود اما در آمریکای شمالی، اروپا و هند چند ماه بعد به بازار می‌آید و قرار است OxygenOS 12 داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mph honar
    mph honar | ۲۰ دی ۱۴۰۰

    با کد 00E2JT7 در بانکینو هدیه ۱۰۰ هزار تومانی برنده شوید / کد معرف در بلوبانک برای دریافت هدیه نقدی: MNKDYY

مطالب پیشنهادی