ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست واقعیت ترکیبی
تکنولوژی

هدست واقعیت ترکیبی اپل از آداپتور 96 واتی مک بوک پرو 14 اینچی استفاده می‌کند

به گفته «مینگ-چی کو»، تحلیلگر شناخته شده اپل هدست واقعیت ترکیبی غول فناوری به همراه همان آداپتور 96 واتی USB-C مورد استفاده توسط مک بوک پرو 14 اینچی یا مدل‌های جدیدتر روانه بازار خواهد شد. ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

به گفته «مینگ-چی کو»، تحلیلگر شناخته شده اپل هدست واقعیت ترکیبی غول فناوری به همراه همان آداپتور 96 واتی USB-C مورد استفاده توسط مک بوک پرو 14 اینچی یا مدل‌های جدیدتر روانه بازار خواهد شد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل قدرت محاسباتی بالایی دارد

کو در یادداشت جدید خود که با TF International Securities به اشتراک گذشته، توضیح می‌دهد که وجود آداپتور 96 واتی برای هدست واقعیت ترکیبی اپل ثابت می‌کند این دستگاه همانطور که تاکنون پیش‌بینی کرده بود، از قدرت محاسباتی مشابه رایانه‌های مک بهره خواهد برد.

هدست واقعیت ترکیبی

او همچنین در گزارش خود تاکید کرد که هدست اپل به دو پردازنده 5 و 4 نانومتری مجهز خواهد شد که توسط TSMC ساخته شده است. کو در گزارش قبلی خود توضیح داده بود که پردازنده رده بالاتر دارای قدرت محاسباتی مشابه تراشه M1 مک خواهد بود و پردازنده پایین‌رده جنبه‌های مربوط به سنسور هدست را مدیریت می‌کند.

علاوه بر این، هدست اپل با تغییر روان و بی‌عیب و نقص بین حالت‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی تجربه‌ای نوآورانه را ارائه می‌کند و همچنین به عقیده این تحلیلگر، هدست اپل از نظر قدرت محاسباتی نسبت به سایر رقبا خود دو تا سه سال جلوتر خواهد بود.

«راس یانگ»، تحلیلگر شناخته شده بازار نمایشگر نیز اخیرا در گزارش دیگری ادعا کرده بود که هدست واقعیت ترکیبی اپل به همراه سه نمایشگر وارد بازار خواهد شد که شامل دو نمایشگر میکرو OLED تامین شده توسط سونی به همراه یک پنل AMOLED می‌شود. از طرفی دیگر، در حالی که شرکت‌هایی مثل متا (فیسبوک سابق) برای توسعه متاروس تلاش می‌کنند، اپل قصد ندارد برای کاربران خود نوعی دنیای مجازی خلق کند.

در رابطه با زمان عرضه این دستگاه نیز عنوان شده بود که در سه ماهه چهارم سال 2022 وارد بازار می‌شود و فروش آن در سه ماهه اول سال 2023 افزایش پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی