ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

اینستاگرام با قابلیتی جدید، مرتب کردن چیدمان پست‌های کاربران را ممکن می‌کند

به نظر می‌رسد اینستاگرام در حال کار روی ویژگی جدیدی است که کاربران با وجود آن می‌توانند پست‌های موجود در پروفایل خود را به شیوه دلخواه خود مرتب کنند. قابلیت جدید هنوز در حال توسعه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

به نظر می‌رسد اینستاگرام در حال کار روی ویژگی جدیدی است که کاربران با وجود آن می‌توانند پست‌های موجود در پروفایل خود را به شیوه دلخواه خود مرتب کنند. قابلیت جدید هنوز در حال توسعه است و برای کاربران ارائه نشده، اما یکی از توسعه‌دهندگان شناخته شده تصویری از آن را به اشتراک گذاشته که جزئیات بیشتری را ارائه می‌کند.

الساندرو پالوزی، مهندس معکوس اپلیکیشن در توییت خود دو تصویر را به اشتراک گذاشت که ویژگی جدید اینستاگرام را نشان می‌دهند. تصویر اول، بخش ویرایش پروفایل را نشان می‌دهد که در آن گزینه جدیدی تحت عنوان «ویرایش چارچوب» (Edit Grid) وجود دارد.

نحوه عملکرد قابلیت جدید اینستاگرام

با انتخاب این گزینه، صفحه جدیدی برای کاربران باز می‌شود (تصویر دوم) که در این صفحه می‌توانند پست‌های خود را با کشیدن و رها کردن جابجا و مرتب کنند. پس از پایان کار نیز با انتخاب دکمه Done گوشه سمت راست بالای صفحه، چارچوب پروفایل و نحوه نمایش جدید پست‌ها ذخیره می‌شود.

در حال حاضر اینستاگرام هیچ جزئیاتی درباره این ویژگی به اشتراک نگذاشته و با توجه به اینکه هنوز در دست توسعه است، انتظار می‌رود پیش از عرضه عمومی جزئیات بیشتری درباره آن منتشر کند. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که به نظر می‌رسد قابلیت جدید هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار داشته باشد که با این وجود نمی‌توان انتظار داشت تا در آینده‌ای نزدیک و به‌روزرسانی‌های بعدی ارائه شود.

علاوه بر این ویژگی جدید، اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت نمایش پست‌ها به ترتیب زمانی نیز است. طبق گفته شبکه اجتماعی متعلق به متا، این قابلیت امسال یکبار دیگر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت تا گزینه‌های جدیدی برای نمایش پست‌ها داشته باشند. البته پیش از این نیز کاربران می‌توانستند نحوه نمایش پست‌ها در صفحه اصلی خود را بر اساس زمان تنظیم کنند، اما این ویژگی حدود شش سال پیش جایگزین الگوریتم فعلی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی