ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسل جدید لاستیک هانکوک
اخبار خودرو

لاستیک ساختار جامد بدون نیاز به باد؛ نسل جدید لاستیک هانکوک در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شد

شرکت هانکوک کره جنوبی از نسل جدید لاستیک هانکوک با ساختار شبکه‌ای رونمایی کرده است. این لاستیک جدید در نمایشگاه CES 2022 و بر روی وسایل حمل و نقل هوشمند هیوندای Plug-n-Drive نصب شده است. ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۳ دی ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰

شرکت هانکوک کره جنوبی از نسل جدید لاستیک هانکوک با ساختار شبکه‌ای رونمایی کرده است. این لاستیک جدید در نمایشگاه CES 2022 و بر روی وسایل حمل و نقل هوشمند هیوندای Plug-n-Drive نصب شده است.

نسل جدید لاستیک هانکوک

میشلن فرانسه در سال 2004 از لاستیک تماما جامد با ساختار شبکه‌ای رونمایی کرد.

ایده لاستیک‌ها با ساختار متفاوت سابقه طولانی در صنعت دارد و میشلن توانست این نوع لاستیک‌ها را در مریخ نورد اجرایی کند.

از آن سال به بعد صنعت لاستیک‌سازی به دنبال این ایده جذاب و نوین رفته است.

نسل جدید لاستیک هانکوک

هانکوک از ساختار شبکه‌ای و سلولی اورگانیسم‌های زنده برای ساخت و تولید این لاستیک استفاده کرده است.

این نوع ساختار باعث جذب بهتر ضربه در حین گذر از پستی و بلندی می‌شود. همچنین ساختار 6 و 4 ضلعی یک استحکام قدرتمند با یکدیگر ایجاد می‌کند تا لاستیک وزن را بهتر مدیریت کند.

در حال حاضر این لاستیک با ابعاد 10 اینچی ساخته شده است و از آن در یک وسیله نقلیه هوشمند با قابلیت خودران استفاده شده است.

نسل جدید لاستیک هانکوک

این صفحه شامل فن آوری‌های مختلفی از جمله فرمان دهی هوشمند، ترمزگیری هوشمند، قرار گیری موتور الکتریکی در داخل چرخ و...است.

مدل تک چرخ این وسیله نقلیه هوشمند از قابلیت چرخش به دور خود بهره می‌برد.

زمینه هوشمندسازی آن نیز با استفاده از LiDAR و سنسورهای دوربین ممکن شده است.

در واقع این صفحه خودران قابلیت محرک سازی برای هر وسیله‌ای که نیاز به جا به جایی داشته باشد را دارد.

نسل جدید لاستیک هانکوک

هانکوک از سال 2010 بر روی نسل جدید لاستیک‌ها کار می‌کند. انتظار می‌رود که این لاستیک‌ها در ابتدا بر روی این روبات‌های متحرک و هوشمند نصب شوند و پس از آن با افزایش ابعاد مناسب یک خودرو سواری شوند.

هیوندای از کانسپت‌های مختلفی در نمایشگاه CES 2022 رونمایی کرده است که دنیای دیجیتال متاورس و واقعیت را به یکدیگر پیوند می‌زند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mohammad amirseifi
    Mohammad amirseifi | ۲۹ دی ۱۴۰۰

    واقعا این خارجی ها توی اینطوری اختراعات که زندگی بشر رو بهتر میکنن خیلی از ما جلوترن،ما چی اختراع کردیم،هیچی ولی اونا همیشه درحال تولید و اختراع بهترین وسایل ها

  • بهرام معماریان
    بهرام معماریان | ۲۴ دی ۱۴۰۰

    درود به شرف شان مسلمان نیستند وشاید اصلا به هیچ چیز اعتقاد نداشته باشند اما بزرگترین چیزا را دارند انسانیت احساس مسولیت تعریف حرام وحلال را نمیدانن اما از کاری که بهشون داده میشه با تمام توانایی هاشون کار میکنن تا کیفیت وپیشرفت را به دنیا صادر کنند وسط کارشون وسط کارخونه و مجلسشون برای نماز وعبادت نمی پیچونن والان هم جواب کارشون را گرفتن ای کاش در کشور ما هم نه دینی بود نه آخوند و نه خدایی فقط انسانیت بود نخبه هامون در کشور خودشون بودن جوونامون کلی آرزوو امید برای آینده خود داشتن شما اگه خدا بودید در بهشت را به روی کدام ملت باز میکردید رجوع به وجدانتون کنید

  • ali25789
    ali25789 | ۲۴ دی ۱۴۰۰

    سلام، واقعا افرین بر هانکوک، امیدوارم نهایت یا یکی دوسال اینده برای خودروهای سواری، وباری و نظامی، وارد بازار بخصوص بازار ایران هم بیاد، البته خب هر محصولی اوایل ورودش گرونه، و بعدا ارزونتر میشه، ولی خب بازم ارزش داره، خب فکر کنید الان ارزونترین لاستیک تو ایران 1جفتش یعنی 2تا،حداقلش 1میلیون هستش، خب شما فکر کنید برای این لاستیک حداقلش 2میلیون بدید فکر کنم خیلی باصرفه تره، مثلا پنجر نمیشه، نمیترکه، چون تو سرعت وقتی بترکه باعث حادثه هم میشه، دیرتر خراب میشه، رو این حساب میگم به صرفه تره باذاینکه گزونتره، البته خب من این قمیتهارو حدسی و همینطوری گفتم شاید بیشتر بشه با توجه با اقتصاد ووبازار ما، چون یکی دوسال دیگه معلومه که ارزونترن لاستیک الان تو بازار ما 1میلیون هستش اونوقت میشه 2یا 2نیم میلیون، موفق باشید

  • سام پروین
    سام پروین | ۲۴ دی ۱۴۰۰

    ریدم تو این زندگی بعد ما ماشین بازا دورلاستیک لز کجا بزنیم پس در نتیجه نمیخریم

مطالب پیشنهادی