ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مستند دیجیاتو: منطقه ۵۱؛ محلی برای موجودات فضایی؟

منطقه ۵۱

نقاط زیادی روی سطح کره زمین وجود دارند که راز و رمزهای زیادی را در دل خود جای داده‌اند. از کمپ‌های نظامی سری گرفته تا مناطقی که تابحال انسان حتی نزدیکشان هم نشده. اما در این بین نقطه‌ای خاص در کویر نوادای آمریکا وجود دارد که به محلی برای رفت و آمد موجودات فضایی شناخته می‌شود. بی‌شک منطقه ۵۱ یکی از اسرارآمیزترین نقاط کره زمین است.

تماشای ویدیو از آپارات:

تماشای ویدیو از یوتوب:

منطقه ۵۱ قرار بود یک کمپ نظامی سری برای آزمایش جنگ‌افزارهای جدید باشد. به مرور زمان مشاهداتی مبنی بر رفت و آمد موجودات فضایی به منطقه ۵۱ گزارش شد و عدم پاسخگویی دولت آمریکا این شایعات را بزرگ و بزرگ‌تر کرد. اما واقعا داخل منطقه ۵۱ چه خبر است؟ آیا موجودات فضایی به آن رفت و آمد می‌کنند؟ با مستند دیجیاتو همراه باشید.

مستندهای پیشین دیجیاتو: 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پویا محمدی نژاد
    پویا محمدی نژاد | ۲۵ دی ۱۴۰۰

    از اینکه موجودات فضایی وجود دارند شکی نیست. از بین ۲۰۰ میلیارد کهکشان احتمال اینکه فقط زمین حیات داشته باشه خیلی کمه. ولی به نظرم درک بشریت از موجودات فضایی یکم اشتباهه. وقتی به ما میگن آدم فضایی سریع به یاد موجوداتی با سر های بزرگ و چشم های بزرگ و بدن کوچیک میوفتیم یا به نوعی همون "خاکستری" ها.
    نمی دونم که آلیستر کراولی رو میشناسید یا نه ولی بهتره بدونید آلیستر کراولی اولین کسی بود که فرقه های شیطان پرستی رو راه اندازی کرد و به ادعای خودش اولین پیامبر ابلیسه😐 به حرف خودش وقتی که بهش الهام شده بود که باید بره داخل اهرام مصر یه موجودی به اسم "آیواس" جلوش ظاهر میشه و میگه من از بندگان ابلیسم و اینا حرفای ابلیسه و تو پیامبر ابلیس هستیو از این چرت و پرتا. حالا ربط آلیستر کراولی به فضاییا چیه؟ آیواس دقیقا شکلی شبیه خاکستری ها داره با همون اندازه سر و بدن و چشم. به نظر من شکل و شمایل فضایی ها به ما تلقین شده. اما اگه شما داخل هر جای دیگه ای هم یه سلول یا مولکولی پیدا کنید که تحرک داشته باشه یا اصلا فقط رشد کنه موجود فضایی به حساب میاد. نمی گم که خاکستری ها وجود ندارن شاید هم وجود داشته باشن اما اگه هم هر نوعی آدم فضایی وجود داشته باشه که دارای هوش باشه قطعا هیچ نیازی به دولت نداره و اصلا نمیزاره که دولت از این موجودات با خبر بشن. چون تکنولوژیشون از انسان ها بیشتره. اگه تونستن یوفو یا همون سفینه فضایی بسازن و بیان و بتونن از زمینی بازدید کنن قطعا تکنولوژیشون بهتره. به نظرم فضایی ها توی منطقه ۵۱ اصلا وجود ندارن.

دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.