ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فورتنایت
تکنولوژی

فورتنایت با کمک سرویس GeForce Now انویدیا به iOS بازمی‌گردد

به دنبال مشکلات حقوقی اپل و اپیک گیمز، کوپرتینویی‌ها تصمیم گرفتند بازی فورتنایت را از اپ استور حذف کنند تا کاربران iOS به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها دسترسی نداشته باشند. اما حالا Fortnite قرار است ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

به دنبال مشکلات حقوقی اپل و اپیک گیمز، کوپرتینویی‌ها تصمیم گرفتند بازی فورتنایت را از اپ استور حذف کنند تا کاربران iOS به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها دسترسی نداشته باشند. اما حالا Fortnite قرار است با کمک سرویس GeForce Now یک بار دیگر در دسترس کاربران iOS قرار بگیرد.

در حالی که بازی فورتنایت هم اکنون فقط در استور اپیک گیمز قابل دسترس است، انویدیا اعلام کرد که قصد دارد این بازی را به سرویس بازی GeForce Now خود اضافه کند. بنابراین کاربران دستگاه‌های iOS می‌توانند از طریق مرورگر خود به این بازی بتل رویال دسترسی داشته باشند.

انویدیا در نوامبر 2020 از قابلیت یکپارچه‌سازی با مرورگر سافاری رونمایی کرد که باعث می‌شد بازی‌های GeForce Now روی دستگاه‌های iOS اجرا شوند. در آن زمان شرکت آمریکایی گفته بود که در حال کار با اپیک گیمز است تا نسخه لمسی فورتنایت را به آیفون و آیپد بیاورد.

زمان انتشار دوباره بازی فورتنایت برای iOS

بازی فورتنایتر

پس از گذشت یک سال، Fortnite بار دیگر آماده انتشار برای پلتفرم‌های موبایل است. انویدیا اکنون از انتشار نسخه آزمایشی آن خبر داده و کاربران می‌توانند هم اکنون در آن ثبت نام کنند.

پس از آن، ابتدا آزمایش‌کنندگان منتخب در اواخر ماه ژانویه به نسخه موبایل فورتنایت دسترسی خواهند داشت و سپس می‌توان انتظار داشت که بازی به طور رسمی در دسترس عموم کاربران GeForce Now قرار بگیرد. در حال حاضر هیچ خبری مبنی بر زمان انتشار عمومی این نسخه وجود ندارد.

بازی فورتنایت از 13 آگوست 2020 (23 مرداد 1399) دیگر روی اپ استور در دسترس نیست. از طرفی دیگر، اپل در ماه سپتامبر اعلام کرده بود که هیچ برنامه‌ای برای انتشار مجدد بازی روی استور خود ندارد مگر اینکه نبرد قانونی آن‌ها به نتیجه‌ای ختم شود که این امر می‌تواند چندین سال طول بکشد. در حال تجدیدنظر هستند و هیچ حکمی صادر نشده که اپل را به بازگرداندن فورتنایت مجبور کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی