ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت iOS 15.3 در چه تاریخی و با چه قابلیت‌هایی جدیدی منتشر می‌شود؟

آپدیت iOS 15.3 احتمالا از iOS 15.2 کوچک‌تر خواهد بود و عمدتا به رفع باگ‌ها محدود می‌شود. اما این احتمال وجود دارد که اپل جزئیات این به‌روزرسانی را فاش نکرده باشد تا کاربران را غافل‌گیر ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۶ دی ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

آپدیت iOS 15.3 احتمالا از iOS 15.2 کوچک‌تر خواهد بود و عمدتا به رفع باگ‌ها محدود می‌شود. اما این احتمال وجود دارد که اپل جزئیات این به‌روزرسانی را فاش نکرده باشد تا کاربران را غافل‌گیر کند. در این مطلب می‌خواهیم به تاریخ انتشار و قابلیت‌های احتمالی این نسخه نگاهی داشته باشیم.

فعلا هیچ صحبتی درباره تاریخ عرضه iOS 15.3 به میان نیامده ولی بتای اولیه عمومی آن منتشر شده است. از آن‌جایی که معمولا حداقل یک ماه بین آپدیت‌ها فاصله می‌افتد و iOS 15.2 در تاریخ 23 آذر منتشر شد، این احتمال وجود دارد که به‌روزرسانی بعدی همین روزها عرضه شود. این آپدیت روی همه دستگاه‌های سازگار با iOS 15 قابل نصب خواهد بود.

iOS 15

تعییر متن‌ها

گزارش‌ها حاکی از آن است که بتای iOS 15.3 متن بعضی از بخش‌های ویژگی Child Safety و دانلود خودکار مجله‌های اپل نیوز پلاس را تغییر داده است. به‌علاوه، تغییرات کوچکی در اپلیکیشن Podcasts اعمال شده ولی این دستکاری‌ها چندان مهم و قابل توجه نیستند.

رفع باگ‌ها

در حال حاضر مشخص نیست که چه باگ‌هایی در این آپدیت برطرف می‌شوند، اما این به‌روزرسانی‌ها هم مثل اکثر به‌روزرسانی‌ها شامل رفع برخی باگ‌ها و البته مشکلات امنیتی خواهد بود.

یونیورسال کنترل

یکی از قابلیت‌های جذابی که البته به‌طور مستقیم به iOS 15.3 پیوند نخورده، Universal Control است. این ویژگی بیشتر مختص کاربران آیپد است و اجازه می‌دهد از نمایشگر تبلت اپل به عنوان نمایشگر ثانویه مک استفاده کنید. سپس قادر خواهید بود تا با یک موس و کیبورد کنترل مک و آیپد را در دست داشته باشید.

آیدی دیجیتال در اپ Wallet

آیدی دیجتال در Wallet

این ویژگی هم در شایعات با iOS 15.3 حاضر نشده اما ممکن است غافل‌گیری اپل برای این آپدیت باشد. قابلیت مذکور به کاربران آمریکایی اجازه می‌دهد گواهی‌نامه رانندگی یا کارت ملی خود را در اپلیکیشن Wallet اضافه کنند. سپس می‌توانند از همین مدارک برای ورود به برخی فرودگاه‌ها، خرده‌فروشی‌ها، رویدادها و مراسمات خاص استفاده کنند.

این ویژگی در ابتدا به‌صورت مرحله به مرحله برای ایالت‌های مختلف آمریکا فعال می‌شود و فعلا صحبتی درباره عرضه جهانی آن به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی