ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتورولا
تکنولوژی

پرچمدار جدید موتورولا احتمالا با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 راهی بازار می‌شود

به نظر می‌رسد موتورولا در حال کار روی گوشی پرچمدار جدیدی است که هم اکنون با اسم رمز Frontier شناخته می‌شود و برخی مشخصات آن با موتو اج X30 که اخیرا معرفی شده بود، یکسان ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

به نظر می‌رسد موتورولا در حال کار روی گوشی پرچمدار جدیدی است که هم اکنون با اسم رمز Frontier شناخته می‌شود و برخی مشخصات آن با موتو اج X30 که اخیرا معرفی شده بود، یکسان خواهد بود اما در این گزارش به چیپ پرچمدار جدید کوالکام با نام اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز اشاره شده است.

مشخصات شایعه شده گوشی جدید موتورولا

طبق گزارش منتشر شده، پرچمدار جدید موتورولا از نمایشگر 6.67 اینچی OLED با وضوح +FHD و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز بهره خواهد برد که دقیقا مانند اج X30 خواهد بود. علاوه بر این، ظاهرا موتورولا در گوشی جدید خود از چیپ پرچمدار اسنپدراگون 8 استفاده خواهد کرد که البته به طور دقیق نمی‌توان گفت همان اسنپدراگون 8 نسل 1 فعلی خواهد بود.

هرچند هنوز هیچ شواهد رسمی درباره یک تراشه کاملا جدید ارائه نشده، اما این گزارش برای تراشه جدید این دستگاه به شماره مدل SM8475 اشاره دارد و حتی آن را اسنپدراگون 8 نسل 2 می‌نامد. با این حال، تراشه جدید این دستگاه با 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد.

از جمله مشخصات قابل توجه دیگر این دستگاه می‌توان به سنسور 200 مگاپیکسلی S5KHP1 سامسونگ به عنوان دوربین اصلی، در کنار دوربین فرق عریض 50 مگاپیکسلی S5KJN1SQ03 (JN1) سامسونگ و سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی IMX663 اشاره کرد که به طور کلی ترکیب کاملا چشمگیری را تشکیل می‌دهد. دوربین سلفی آن نیز احتمالا با اج X30 مشابه خواهد بود و موتورولا از همان سنسور 60 مگاپیکسلی OmniVision OV60A بهره خواهد برد.

در نهایت، گوشی جدید موتورولا از نظر سرعت شارژ می‌تواند نسبت به اج X30 برتری بسیار زیادی داشته باشد، زیرا گفته می‌شود که این دستگاه از طریق پورت Type-C خود با سرعت 125 وات سرعت شارژ خواهد داشت و به صورت بی‌سیم نیز با توان 50 وات عملیات شارژ را انجام می‌دهد. به عنوان مقایسه، اج X30 از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 68 وات بهره می‌برد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی