ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی
تکنولوژی

گوشی تاشو شیائومی با طراحی صدفی احتمالا با قیمت رقابتی از راه می‌رسد

ظاهرا شیائومی هم اکنون در حال توسعه نسل بعدی گوشی تاشو خود است و یکی از منابع موثق حوزه فناوری ادعا می‌کند که این دستگاه، مانند «هواوی P50 پاکت» طراحی صدفی خواهد داشت و با ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

ظاهرا شیائومی هم اکنون در حال توسعه نسل بعدی گوشی تاشو خود است و یکی از منابع موثق حوزه فناوری ادعا می‌کند که این دستگاه، مانند «هواوی P50 پاکت» طراحی صدفی خواهد داشت و با برچسب قیمت یک دستگاه پرچمدار راهی بازار می‌شود.

غول فناوری چین اولین گوشی تاشو خود را تحت عنوان «می میکس فولد» در سال 2021 عرضه کرد که دارای یک لولای عمودی بود، یعنی درست شبیه گلکسی زد فولد 3 کاربران می‌توانستند آن را به صورت افقی تا کنند. همچنین اولین گوشی تاشو شیائومی با برچسب قیمت حدود 1575 دلاری راهی بازار شد تا به اندازه محصول سامسونگ گران باشد.

گوشی تاشو جدید شیائومی با قیمت یک دستگاه پرچمدار

شیائومی

اکنون Digital Chat Station، منبع شناخته شده حوزه فناوری، فاش کرد که این شرکت در حال کار روی یک گوشی تاشو جدید است که از نمایشگر افقی بهره می‌برد و به صورت عمودی تا خواهد شد. با این حال ظاهرا شیائومی قصد دارد این دستگاه را به قیمت یک گوشی پرچمدار راهی بازار کند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که هم اکنون ارزان‌ترین گوشی‌های تاشو موجود در بازار بیش از 1000 دلار قیمت دارند.

همچنین برخی جزئیات احتمالی دیگر نیز از گوشی تاشو آینده شیائومی در این گزارش توضیح داده شده است. به عنوان مثال، این دستگاه احتمالا دارای وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهد بود. علاوه بر این، گوشی تاشو آینده شیائومی احتمالا از پردازنده سری اسنپدراگون نسل 8 کوالکام استفاده خواهد کرد و دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

سال گذشته، رندرهایی از گوشی تاشو شیائومی منتشر شده بود که در این تصاویر، طراحی آن کاملا شبیه به گلکسی Z فلیپ سامسونگ دیده می‌شد. هرچند اخبار مربوط به این گزارش را هنوز به صورت قطعی نمی‌توان تایید کرد، اما اگر چینی‌ها قصد تولید یک گوشی تاشو جدیدی با طراحی صدفی داشته باشند، احتمالا این رندرها نزدیک‌ترین گزینه به این دستگاه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی