ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید و مشخصات گلکسی S22 اولترا افشا شد

سامسونگ برای معرفی گوشی‌های سری گلکسی S22 آماده می‌شود و حالا شاهد افشای رندرهای جدید پیشرفته‌ترین عضو این خانواده یعنی گلکسی S22 اولترا هستیم. همچنین مشخصات فنی این دستگاه هم به اینترنت راه پیدا کرده ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

سامسونگ برای معرفی گوشی‌های سری گلکسی S22 آماده می‌شود و حالا شاهد افشای رندرهای جدید پیشرفته‌ترین عضو این خانواده یعنی گلکسی S22 اولترا هستیم. همچنین مشخصات فنی این دستگاه هم به اینترنت راه پیدا کرده است.

در رندرهای جدید، پرچمدار آینده سامسونگ در چهار رنگ به چشم می‌خورد و در کنار آن‌ها قلم S Pen با مکانیزم فشاری مشابه سری گلکسی نوت قرار دارد. بنابراین سامسونگ از جایگاه مخصوصی برای نگهداری این قلم استفاده خواهد کرد.

گلکسی S22 اولترا

با توجه به این رندرها، به نظر می‌رسد تیم طراحی سری گلکسی نوت مسئول توسعه S22 اولترا بوده‌اند، چرا که طراحی این دستگاه شباهت زیادی به گلکسی نوت 20 اولترا دارد. علاوه بر این، با طراحی متفاوتی نسبت به گلکسی S22 و S22 پلاس روبه‌رو هستیم.

مشخصات احتمالی گلکسی S22 اولترا

گفته می‌شود میزان تاخیر قلم S Pen این گوشی هوشمند برابر 2.8 میلی ثانیه است که با اختلاف پایین‌ترین تاخیر در محصولات سامسونگ به حساب می‌آید. طبق گزارش اخیر، سامسونگ برای این محصولش دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی Super Clear Lens به همراه یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم‌های 3 و 10 برابری درنظر می‌گیرد. این سیستم دوربین قادر به پشتیبانی از ضبط ویدیوهای 12 بیتی HDR و فریم ریت خودکار خواهد بود.

گلکسی S22 اولترا

در جلوی این پرچمدار سامسونگ یک نمایشگر 6.8 اینچی امولد با رفرش ریت متغیر 1 تا 120 هرتز و رزولوشن 1440 در 3088 پیکسل قرار می‌گیرد که در مرکز بخش بالایی‌اش، یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار خواهد داشت. دوربین سلفی این گوشی سامسونگ 40 مگاپیکسلی خواهد بود. این نمایشگر توسط گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود که هنوز معرفی نشده است.

ابعاد گلکسی S22 اولترا برابر 163.3 در 77.9 در 8.9 میلی‌متر خواهد بود و وزنش به 208 گرم می‌رسد. این دستگاه با پشتیبانی از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. سامسونگ این گوشی هوشمندش را به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی مجهز می‌کند، هرچند در جعبه آن خبری از شارژر نخواهد بود.

از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به اسپیکر استریو AKG با پشتیبانی از دالبی اتموس و سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.1 اشاره کرد. این دستگاه احتمالا مانند سایر اعضای خانواده گلکسی S22، در نسخه‌های مختلف با تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی