ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نتفلیکس
تکنولوژی

نتفلیکس سال 2021 را با حدود 222 میلیون کاربر اشتراکی به پایان رساند

نتفلیکس گزارش عملکرد سه ماهه چهارم سال 2021 خود را منتشر کرد و توضیح داد که سال گذشته میلادی را با 221.84 میلیون مشترک در سراسر جهان به پایان رسانده که نسبت به سه ماهه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

نتفلیکس گزارش عملکرد سه ماهه چهارم سال 2021 خود را منتشر کرد و توضیح داد که سال گذشته میلادی را با 221.84 میلیون مشترک در سراسر جهان به پایان رسانده که نسبت به سه ماهه قبل 8.28 میلیون و به صورت سالانه 8.9 درصد افزایش یافته است.

رشد نتفلیکس با وجود سریال‌ها و فیلم‌های اصلی آن

بیشترین دلیل رشد این سرویس استریم محبوب به محتوا و سریال‌های اصلی آن مربوط می‌شود. طبق توضیحات نتفلیکس، فصل دوم سریال The Witcher با 484 میلیون ساعت بازدید در 28 روز اول پخش خود و سریال You با 468 میلیون ساعت بازدید از جمله عوامل اصلی رشد آن‌ها بوده‌اند. همچنین سریال Squid Game که در پایان سه ماهه سوم پخش شد، تاکنون 1.65 میلیارد ساعت و سریال اسپانیایی La Casa de Papel (یا همان Money Heist) بیش از 6.7 میلیارد ساعت بازدید داشته‌اند که آمار بسیار قابل توجه و چشمگیری است.

در همین حال، طی سه ماهه چهارم سال گذشته فیلم Red Notice نیز به صورت انحصاری توسط نتفلیکس پخش شده بود که در 28 روز ابتدایی خود 364 میلیون ساعت بازدید داشته است.

نتفلیکس

نتفلیکس در بیانیه خود به سهامداران نوشت:

حتی در دنیایی که توسط عدم قطعیت و رقابت رو به رشد احاطه شده، ما به چشم‌انداز رشد بلند مدت خود خوشبین هستیم زیرا سرویس‌های استریم در سراسر جهان جایگزین سرگرمی‌های خطی می‌شوند. ما به طور مداوم در حال بهبود نتفلیکس هستیم تا بتوانم مشترکین خود را راضی نگه داریم، سهم خود را افزایش دهیم و پیشتاز این انتقال باشیم.

با این وجود نتفلیکس پیش‌بینی می‌کند که در سه ماهه اول سال 2022 درآمد آن‌ها کاهش پیدا کند، زیرا در ماه مارس نسبت به ژانویه محتوای بیشتری توسط آن‌ها منتشر خواهد شد. از طرفی دیگر، غول استریم خاطرنشان کرد که رشد آن‌ها همچنان به سطح پیش از ویروس کرونا بازنگشته است که این امر به دلایلی مانند شیوع دوباره ویروس و مشکلات کلان اقتصادی در چندین بخش از جهان مانند آمریکای لاتین مربوط می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی