ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی تب S8
تکنولوژی

رندرها و مشخصات جدیدی از سری گلکسی تب S8 فاش شد

سامسونگ تایید کرد که رویداد آنپکد بعدی خود را در فوریه 2022 برگزار خواهد کرد که انتظار داریم در آن علاوه بر سری گلکسی S22 شاهد تبلت‌های پرچمدار سری گلکسی تب S8 نیز باشیم. اکنون ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

سامسونگ تایید کرد که رویداد آنپکد بعدی خود را در فوریه 2022 برگزار خواهد کرد که انتظار داریم در آن علاوه بر سری گلکسی S22 شاهد تبلت‌های پرچمدار سری گلکسی تب S8 نیز باشیم. اکنون تصاویر و مشخصات جدیدی از این تبلت‌ها در وب سایت آمازون ایتالیا فاش شده است.

مشخصات احتمالی سری گلکسی تب S8

اسناد فاش شده شده درباره گلکسی تب S8 نشان می‌دهد که این گوشی به چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام و همچنین سیستم عامل اندروید 12 مجهز خواهد بود. از دیگر مشخصات اشاره شده نسخه استاندارد این سری می‌توان به نمایشگر 11 اینچی با وضوح 2800 در 1752 پیکسل و باتری 800 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

در همین حال تب S8 پلاس از نمایشگر 12.4 اینچی با وضوح 2560 در 1600 پیکسل و باتری 10090 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. علاوه بر این، هر دو مدل اشاره شده در رنگ‌های نقره‌ای، رزگلد و خاکستری راهی بازار خواهند شد.

در همین حال، قدرتمندترین نسخه این سری یعنی تب S8 اولترا برخلاف مدل‌های قبلی از بریدگی بالای نمایشگر بهره می‌برد که در آن دو دوربین جای گرفته است. نمایشگر این دستگاه وضوح 2960 در 1848 پیکسل را ارائه می‌کند و سامسونگ در این نسخه از باتری عظیم 11200 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. مدل اولترا فقط در رنگ خاکستری وارد بازار می‌شود و انتظار داریم تا هر سه مدل در گزینه‌های مختلف Wi-Fi و 5G عرضه شوند.

از جمله ویژگی‌های مشترک تمام دستگاه‌های سری گلکسی تب S8 می‌توان به پشتیبانی از قلم S Pen اشاره کرد که طرفداران خاص خود را دارد. ظاهرا سامسونگ در پنل پشتی این دستگاه‌ها شیاری ایجاد کرده که قلم برای شارژ به آن متصل می‌شود. همچنین طبق این گزارش، هر سه تبلت به دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد.

در نهایت باید اشاره کرد که تب S8 و S8 پلاس برای عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری کاربران خود به یک دوربین جلو 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد و در همین حال مدل اولترا دو دوربین 12 مگاپیکسلی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی