ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22
تکنولوژی

سری گلکسی S22 در بازارهای مختلف با کدام تراشه به فروش خواهد رسید؟

سامسونگ در ماه فوریه از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد که گفته می‌شود در دو نسخه مختلف با چیپ اسنپدراگون یا اگزینوس راهی بازار خواهند شد. اکنون لیست بازارهای موردنظر سامسونگ به ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سامسونگ در ماه فوریه از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد که گفته می‌شود در دو نسخه مختلف با چیپ اسنپدراگون یا اگزینوس راهی بازار خواهند شد. اکنون لیست بازارهای موردنظر سامسونگ به تفکیک چیپست مشخص شده که نشان می‌دهد این گوشی‌ها با کدام تراشه وارد بازارهای جهان خواهند شد.

«دوهیون کیم»، یکی از منابع حوزه فناوری در توییتی فاش کرد که گوشی‌های پرچمدار آینده سامسونگ با چه تراشه‌ای وارد بازارهای سراسر جهان خواهند شد.

گلکسی S22

طبق لیست منتشر شده توسط کیم، سری گلکسی S22 با تراشه اگزینوس 2200 که اخیرا معرفی شده، راهی بازارهای اروپا خواهد شد. در همین حال بازارهای آمریکای شمالی و جنوبی به همراه آسیای شرقی، آسیای جنوب شرقی (هند، ویتنام، اندونزی، تایلند و غیره) و اقیانوسیه (استرالیا و نیوزلند) نسخه اسنپدراگون را دریافت خواهند کرد.

کشورهای آسیای غربی، خاورمیانه و آفریقا نیز هر دو نسخه را دریافت خواهند کرد که احتمالا بر اساس هر کشور متفاوت خواهد بود.

نقش پررنگ‌تر تراشه اسنپدراگون در سری گلکسی S22

گلکسی S22

طبق این لیست، به نظر می‌رسد سامسونگ برای بسیاری از نسخه‌های گلکسی S22 مجبور به استفاده از تراشه اسنپدراگون شده است. در گزارش‌های سال گذشته، اشاره شده بود که اگزینوس 2200 بازدهی کمتری دارد و احتمالا به همین دلیل غول فناوری کره‌ای مجبور به استفاده از چیپ‌های اسنپدراگون در مناطق بیشتری شده است.

نتایج بنچمارک تراشه پرچمدار اگزینوس 2200 نیز اخیرا منتشر شده بود که البته عملکرد آن احتمالا بسیاری از طرفداران سامسونگ را ناامید کرده است. این تراشه در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ 5 به ترتیب امتیازهای 1108 و 3516 را کسب کرده که با این وجود تفاوت چندانی نسبت به اگزینوس 2100 ندارد. هرچند تراشه جدید سامسونگ با پردازشگر گرافیکی مبتنی بر معماری RDNA2 شرکت AMD در بخش پردازش گرافیکی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است اما عملکرد اگزینوس 2200 به طور کلی مطابق انتظارات نبوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی