ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تیک تاک
تکنولوژی

پس از اینستاگرام، تیک تاک هم قابلیت کسب درآمد از طریق محتوا را ارائه می‌کند

اینستاگرام اخیرا اعلام کرد که در حال آزمایش قابلیت کسب درآمد از طریق استوری و لایو است و اکنون شبکه اجتماعی محبوب تیک تاک نیز خبر داده که در حال آزمایش ویژگی جدیدی با کاربران محدودی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

اینستاگرام اخیرا اعلام کرد که در حال آزمایش قابلیت کسب درآمد از طریق استوری و لایو است و اکنون شبکه اجتماعی محبوب تیک تاک نیز خبر داده که در حال آزمایش ویژگی جدیدی با کاربران محدودی است تا کسب درآمد از طریق محتوای انحصاری را ممکن کند.

کسب درآمد از تیک تاک امکان‌پذیر خواهد شد

تیک تاک قصد دارد قابلیتی را برای تولیدکنندگان محتوای پلتفرم خود اضافه کند تا بتوانند از طرفداران خود هزینه دریافت کنند اما هنوز مشخص نیست که نحوه عملکرد این قابلیت چگونه خواهد بود. با این وجود می‌توان انتظار داشت تا مانند اینستاگرام و همچنین ویژگی Super Follows توییتر، تماشای برخی ویدیوها و استوری‌های منتخب (به جای تمام محتوا حساب کاربری) به اشتراک نیاز خواهند داشت.

ویژگی اشتراک تیک تاک هم اکنون در مرحله آزمایش اولیه خود قرار دارد و فقط برای «گروه کوچکی» از تولیدکنندگان محتوا ارائه شده است. از طرفی دیگر این شبکه اجتماعی هنوز این ویژگی را معرفی نکرده، بنابراین مشخص نیست که چه افرادی به آن دسترسی دارند. با این حال، سخنگوی تیک‌تاک در بیانیه خود به TechCrunch توضیح می‌دهد: «ما همیشه در حال فکر کردن به راه‌های جدیدی برای ارزش بخشیدن به جامعه خود و بهبود بخشیدن تجربه تیک‌تاک هستیم.»

اگر همه چیز طبق انتظارت این شبکه اجتماعی پیش برود، احتمالا در ماه‌های آینده ویژگی اشتراک تیک تاک در دسترس کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت تا سازندگان بیشتری بتوانند از ویدیوها و استوری‌های خود در این پلتفرم کسب درآمد کنند.

تیک تاک که اخیرا به محبوب‌ترین دامنه سال 2021 تبدیل شده بود، ویژگی دیگری را هم به صورت آزمایشی برای کاربران خود ارائه کرده تا به صورت داوطلبانه هدایایی را به تولیدکنندگان مورد علاقه خود پرداخت کنند. اکنون با قابلیت جدید، ظاهرا این شرکت به دنبال ارائه گزینه‌های بیشتری برای کسب درآمد از طریق پلتفرم خود است تا در همین حال بتواند ویژگی‌های مشابه رقبای خود را نیز ارائه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی