ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی
تکنولوژی

انتشار جزئیاتی از 12 گوشی جدید شیائومی برای سال 2022

شیائومی سال 2022 را با دو گوشی پرچمدار شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو طوفانی آغاز کرد، اما این تازه آغاز ماجراست. یک منبع معتبر جزئیاتی درباره گوشی‌های آینده شیائومی برای سال 2022 منتشر کرده که ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵

شیائومی سال 2022 را با دو گوشی پرچمدار شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو طوفانی آغاز کرد، اما این تازه آغاز ماجراست. یک منبع معتبر جزئیاتی درباره گوشی‌های آینده شیائومی برای سال 2022 منتشر کرده که شامل 12 دستگاه می‌شود.

Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو، تصویری را به اشتراک گذاشته که 12 گوشی در حال توسعه شیائومی را با اسم رمز آن‌ها نشان می‌دهد.

شیائومی

گوشی‌های آینده شیائومی

4 نام رمز اول این لیست عبارتند از «munch» «rubens» «matisse» و «fog» که در واقع نام‌های نرم‌افزاری داخلی مدل‌های ردمی K50 شیائومی هستند. گوشی‌های این سری شامل موارد زیر می‌شود:

  • ردمی K50
  • ردمی K50 پرو
  • ردمی K50 پرو پلاس
  • ردمی K50 گیمینگ ادیشن (Gaming Edition)

هرچند شیائومی اعلام کرد بود که در هرکدام از مدل‌های سری ردمی K50 از اسنپدرگون 8 نسل یک و مدیاتک دیمنسیتی 9000 استفاده خواهد کرد، Digital Chat Station در پست خود توضیح می‌دهد که برای گوشی‌های این سری از دو چیپست اسنپدراگون 870 و دیمنسیتی 8000 نیز استفاده خواهد شد.

دو مدل بعدی این لیست با اسم رمز «thor» و «loki»، به گوشی‌های شیائومی با دوربین پرچمدار اشاره دارد. طبق گفته Digital Chat Station، هر دو مدل به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهند شد و سنسورهای دوربین باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

شش اسم رمز نهایی لیست ظاهرا به گوشی‌های تاشو آینده چینی‌ها یعنی «شیائومی می میکس فلیپ» و «فولد 2» و همچنین میان‌رده‌های جدید سری ردمی نوت 12 اشاره دارند. به گفته این منبع، گوشی‌های تاشو به چیپ اسنپدراگون 8 نسل 1 و گوشی‌های میان‌رده به چیپست معرفی نشده اسنپدراگون 7 نسل 1 مجهز خواهند شد.

شیائومی

درباره زمان عرضه دستگاه‌ها نیز تاکنون تایید شده که سری ردمی K50 در ماه فوریه معرفی خواهد شد. طبق پوستر تبلیغاتی رسمی منتشر شده، یکی از دستگاه‌های این سری که ماه آینده عرضه می‌شود به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی و سیستم خنک‌کننده مایع دوگانه VC مجهز خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی