ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودروی اپل
خودرو

مدیر مهندسی نرم‌افزار تیم خودروی اپل به متا پیوست

اپل ظاهرا یکی دیگر از اعضای تیم پروژه اتومبیل خود موسوم به Project Titan را از دست داده است. بلومبرگ می‌گوید مدیر مهندسی نرم‌افزار تیم خودروی اپل، کوپرتینو را به مقصد متا (فیسبوک) ترک کرده ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

اپل ظاهرا یکی دیگر از اعضای تیم پروژه اتومبیل خود موسوم به Project Titan را از دست داده است. بلومبرگ می‌گوید مدیر مهندسی نرم‌افزار تیم خودروی اپل، کوپرتینو را به مقصد متا (فیسبوک) ترک کرده تا وظیفه مدیریت فناوری‌های واقعیت ترکیبی این شرکت را برعهده بگیرد.

به گزارش «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ، «جو باس» که پیش‌تر مدیر مهندسی نرم‌افزار تیم خودروی اپل بود، پس از هفت سال این شرکت را ترک کرد. باس در صفحه لینکدین خود این تغییر را تایید کرده و حالا مدیر برنامه فنی شرکت متا یا همان فیسبوک سابق است.

با جدایی باس، اکنون همه افرادی که یک سال پیش در تیم اتومبیل اپل حضور داشتند از این شرکت جدا شده‌اند. «دیو اسکات»، «جیمی ویدو»، دیو روزنتال» و «بنجامین لیون» همگی در اوایل سال 2021 کوپرتینو را ترک کردند. «داگ فیلد» که رهبری تیم خودرو را برعهده داشت، سپتامبر 2021 از اپل جدا شد. «مایکل شوکاچ»، مسئول سخت‌افزار این پروژه نیز کمی بعدتر از اپل بیرون رفت.

خودروی اپل

سال 2022 برای خودروی اپل سرنوشت‌ساز خواهد بود

گرمن معتقد است که 2022 سالی سرنوشت‌ساز برای اتومبیل اپل محسوب می‌شود. این نشریه قبلا در ماه نوامبر گفته بود که اپل می‌خواهد اولین خودروی برقی خود را در سال 2025 معرفی کند. ولی این زمان‌بندی سیال است و تحقق آن به توانایی شرکت در زمینه تکمیل سیستم خودران اتومبیل‌ها بستگی دارد.

بلومبرگ می‌گوید «کوین لینچ» به عنوان مدیر جدید تیم خودروی اپل صرفا به دنبال ساخت محصولی هم‌رده با سایر اتومبیل‌های برقی خودران نیست. او می‌خواهد خودرویی بسازد که بازار را به سمت جلو پیش می‌برد و واقعا می‌تواند خودش رانندگی کند.

البته اپل در گذشته ایده ساخت اتومبیل نیمه خودران را هم در سر داشت، اما تحت هدایت مدیر جدید پروژه، حالا مهندسان تمرکز خود را روی تولید یک خودروی تمام خودکار گذاشته‌اند. اما با از دست رفتن شمار زیادی از نیروهای این پروژه باید منتظر بمانیم تا ببینیم این شرکت با چه سرعتی می‌تواند ساخت این محصول را جلو ببرد و به زمان‌بندی خود وفادار می‌ماند یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی