ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمپین سوپرمارکت اسنپ
تکنولوژی

«مارکت پارتی» اسنپ با تخفیف‌ محصولات سوپرمارکتی در چندین شهر کشور برگزار می‌شود

سرویس سوپرمارکت اسنپ کمپین مارکت پارتی خود را در دو مرحله تا پیش از پایان سال راه‌اندازی می‌کند و در آن کاربران می‌توانند محصولات سوپرمارکتی را تا ۷۰ درصد ارزان‌تر خریداری کنند. این کمپین‌ها در ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۵

سرویس سوپرمارکت اسنپ کمپین مارکت پارتی خود را در دو مرحله تا پیش از پایان سال راه‌اندازی می‌کند و در آن کاربران می‌توانند محصولات سوپرمارکتی را تا ۷۰ درصد ارزان‌تر خریداری کنند. این کمپین‌ها در چندین شهر ایران برگزار می‌شود و کالاهای در آن با ارسال سریع به دست مشتریان می‌رسد.

سرویس سوپرمارکت اسنپ از ابتدای فعالیت خود سعی کرده با تخفیف‌های متنوع در بازه‌های زمانی و مناسبت‌های مختلف هوای کاربرانش را داشته باشد. این بار هم، سوپرمارکت اسنپ شما را به یک مارکت‌پارتی دعوت کرده تا همه کاربران از تخفیف‌های هیجان‌انگیز لذت ببرند. بنابراین، به مدت دو هفته، مهمان مارکت‌پارتی اسنپ با تخفیف‌های ۷۰ درصدی هستیم. 

سوپرمارکتی برای همه

کمپین سوپرمارکت

«میثم ملاشریفی»، معاون بازاریابی گروه اسنپ، درباره سرویس سوپرمارکت می‌گوید: «ویژگی‌هایی مانند قیمت مناسب، پشتیبانی از کاربر، همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تنوع محصولات و دسترسی راحت از مهم‌ترین مزایای رقابتی سوپرمارکت اسنپ است. از طرفی، زیرساخت گروه اسنپ به کمک این سرویس آمده تا فرآیند ارسال سفارش‌­ها به بهترین حالت ممکن مدیریت شود.»

ملاشریفی درباره کمپین مارکتینگی اخیر سرویس سوپرمارکت اسنپ توضیح می‌دهد: «مارکت‌پارتی اسنپ در تاریخ ۹ تا ۱۵ بهمن و همچنین ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، قم، اصفهان، اهواز، کرج (مارلیک و شهریار)، قزوین، ارومیه و یزد و تا ۷۰ درصد تخفیف برگزار می‌شود. ما در این کمپین سعی کرده‌ایم راحتی خرید را همراه با قیمت مناسب و ارسال سریع برای کاربران تداعی کنیم.»

اگر ساکن این شهرها هستید می‌توانید در این دو هفته اقلام مورد نیاز خود را تا ۷۰ درصد تخفیف سفارش دهید.

نحوه سفارش از سوپرمارکت اسنپ

سوپرمارکت اسنپ دو نوع سرویس به شما ارائه می‌دهد: «تحویل فوری» و «تخفیف بیشتر». 

با انتخاب «تحویل فوری» می‌توانید اقلام مورد نیاز خود را از سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های اطراف سفارش دهید و سفارشات خود را در کمتر از ۳۰ دقیقه تحویل بگیرید. در این بخش، اسنپ علاوه بر سوپرمارکت‌های رایج در محله‌های مختلف با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مختلفی مانند هایپراستار، جانبو، رفاه، حیات، گندم، هایپرفامیلی نیز همکاری می‌کند و امکان خرید محصولات از این فروشگاه‌ها با تخفیف دوچندان وجود دارد.

در صورتی که دنبال تخفیف بیشتر هستید می‌توانید گزینه «تخفیف بیشتر» را انتخاب کنید تا کالاهای مورد نظر خود را از نزدیک‌ترین هایپراستار به محل سکونت خود سفارش دهید. هنگام سفارش از گزینه «تخفیف بیشتر» بازه زمانی مورد نظر خود را برای تحویل کالا انتخاب می‌کنید تا خریدهای شما در همان بازه ارسال شود.

علاوه بر تنوع محصولات در این بخش، دسته‌بندی کالاها به مواردی مانند لبنیات، دستمال و شوینده، نوشیدنی، تنقلات، محصولات پروتئینی، خشکبار و … از دیگر مزایایی است که کار شما را هنگام سفارش محصولات راحت می‌کند و می‌توان خرید یکجایی از انواع محصولات داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی