ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی تاشو
تکنولوژی

سامسونگ احتمالا روی گوشی تاشو مجهز به دو لولا و جایگاه قلم S Pen کار می‌کند

سامسونگ پیشتاز بازار گوشی‌های تاشو است و تاکنون پتنت‌های زیادی برای این دسته از گوشی‌ها به ثبت رسانده. غول فناوری اخیرا گوشی مفهومی Flex Slidable را در CES به نمایش گذاشت که شامل یک پنل ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

سامسونگ پیشتاز بازار گوشی‌های تاشو است و تاکنون پتنت‌های زیادی برای این دسته از گوشی‌ها به ثبت رسانده. غول فناوری اخیرا گوشی مفهومی Flex Slidable را در CES به نمایش گذاشت که شامل یک پنل اضافه در کنار نمایشگر اصلی می‌شود. حالا پتنت جدیدی از کره‌‌ای‌ها فاش شده که گوشی تاشو جدیدی با محل مخصوص قلم S Pen و نمایشگری که دوبار تا می‌شود را نشان می‌دهد.

این گوشی تاشو را می‌توان به شکل حرف Z تا کرد

طبق تصاویر ارائه شده توسط LetsGoDigital از این پتنت، گوشی تاشو سامسونگ از دو لولا و نمایشگری با سه بخش مختلف تشکیل شده است. همچنین طبق تصاویر ارائه شده، این دستگاه به سبک حرف Z انگلیسی و در سه جهت مختلف تا خواهد شد و هنگام تا شدن، قسمتی از پشت گوشی بین نمایشگر قرار می‌گیرد.

گوشی تاشو

نکته جالب دیگر اینکه، به نظر می‌رسد سمت راست پنل پشتی گوشی تاشو دارای دو برش است که برای اتصال مغناطیسی قلم کاربرد دارند. همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، قلم S Pen کاملا در بخش میانی گوشی قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، با توجه به اینکه قلم S Pen به صورت مغناطیسی به گوشی متصل شده، بنابراین حتی زمانی که کاربران گوشی خود را باز کنند، سقوط نخواهد کرد و اتصال خود با گوشی را حفظ می‌کند. همچنین درست مانند سری نوت یا احتمالا گلکسی S22 اولترا، قلم S Pen را می‌توان از پایین دستگاه جدا کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که پتنت‌های بسیار زیادی توسط شرکت‌ها ثبت می‌شوند اما ممکن است هیچکدام از آن‌ها به یک محصول نهایی تبدیل نشوند. با این وجود اگر سامسونگ چنین دستگاهی را در آینده معرفی کند، احتمالا طرفداران سری نوت کلاسیک استقبال بسیار خوبی از آن خواهند کرد.

غول فناوری کره هم اکنون در حال آماده شدن برای معرفی سری گلکسی S22 است. تاکنون گزارش‌های زیادی درباره پرچمداران آینده سامسونگ فاش شده که مشخصات کامل آن‌ها را فاش کرده‌اند و احتمالا نکته جدیدی که این شرکت در رویداد گلکسی آنپکد 20 بهمن ارائه خواهد کرد، به قیمت این گوشی‌ها مربوط می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی