ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

660 میلیون تومان برای چری LX ET-i Hybrid در بازار چین؛ برادر تیگو 7 با موتور 320 اسب بخاری

برند اکسید که زیرمجموعه لوکس‌ساز کمپانی چری محسوب می‌شود، پیش‌فروش کراس‌اوور هیبریدی شارژی LX ET-i 1.5T را آغاز کرد. این کراس‌اوور خوش‌استیل 150 هزار یوان قیمت‌گذاری شده است. با نرخ روز ارز، این رقم معادل ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰

برند اکسید که زیرمجموعه لوکس‌ساز کمپانی چری محسوب می‌شود، پیش‌فروش کراس‌اوور هیبریدی شارژی LX ET-i 1.5T را آغاز کرد. این کراس‌اوور خوش‌استیل 150 هزار یوان قیمت‌گذاری شده است. با نرخ روز ارز، این رقم معادل تقریبا 23,600 دلار یا 660 میلیون تومان می‌شود.

چری اکسید LX ET-i Hybrid

کراس‌اوور اکسید LX در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. این خودرو با آنکه ظاهری بسیار متفاوت از دیگر محصولات کمپانی چری دارد، اما از پلتفرمی مشترک با تیگو ۷ بهره می‌برد. از نظر طراحی نسخه هیبریدی شارژی این خودرو تفاوت خاصی با مدل بنزینی ندارد. قلب اصلی پیشرانه نسخه هیبریدی شارژی را موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ تشکیل می‌دهد.

این موتور توانایی تولید ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. اما مجموع قدرت پیشرانه به لطفِ دو موتور برقی به ۳۲۲ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور می‌رسد. با اتکا به این پیشرانه قدرتمند اکسید LX ET-i 1.5T شتابی برابر با ۶.۸ ثانیه دارد و قادر است به نهایت سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. این رقم احتمالا به صورت الکترونیکی محدود شده است.

موتورهای برقی چری اکسید LX ET-i Hybrid توسط پک باتری ۱۹.۲۷ کیلووات ساعتی تغذیه می‌شوند. در حالت رانندگی تمام الکتریکی این پک باتری برای پیمایش ۱۵۰ کیلومتر مسافت کفایت می‌کند.

چری ادعا می کند با این مشخصات فنی محصول جدیدش مصرف سوختی برابر با ۴.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد و می‌تواند تا ۱۰۰۰ کیلومتر مسافت را با یک باک پر طی کند. علاوه‌بر این، این کمپانی چینی می‌گوید در حالت رانندگی الکتریکی که مشخص نیست منظور از آن دقیقا چیست، مصرف سوخت به یک لیتر در ۱۰۰۰ کیلومتر می‌رسد.

چری اکسید LX ET-i Hybrid

برای رانندگی با چری اکسید LX ET-i Hybrid نُه حالت مختلف تعریف شده است. برخی از این حالت‌ها عبارتند از: رانندگی با یک موتور برقی، رانندگی با دو موتور برقی، رانندگی فقط با موتور بنزینی و حالت موازی.

چری اکسید LX ET-i Hybrid

محصول جدید چری همانند نسخه بنزینی از کابین زیبا و مدرنی برخوردار است. در پشت فرمان خوش‌فرم این کراس‌اوور هیبریدی شارژی یک پنل عریض تعبیه شده که دو نمایشگر دیجیتال را درون خود دارد. یکی از این نمایشگرها اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیار وی قرار داده و دیگری برای مدیریت سیستم اینفوتینمنت مورد استفاده قرار می‌گیرد. روکش چرمی برای قسمتهای مختلف، پشتیبانی از آپدیت های نرم‌افزاری از راه دور، مسیریابی مبتنی بر واقعیت افزوده و سیستم تشخیص چهره برخی از امکانات چری اکسید LX ET-i Hybrid هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی