ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22 اولترا
تکنولوژی

مشخصات گلکسی S22 اولترا در تصاویر تبلیغاتی جدید لو رفت

سری گلکسی S22 رسما چهارشنبه هفته آینده معرفی می‌شود، اما به‌تازگی تصاویر بیشتری از این خانواده لو رفته که بخش دیگری از مشخصات آن‌ها را فاش می‌کند. همچنین در این تصاویر می‌توانیم قسمت‌هایی از طراحی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

سری گلکسی S22 رسما چهارشنبه هفته آینده معرفی می‌شود، اما به‌تازگی تصاویر بیشتری از این خانواده لو رفته که بخش دیگری از مشخصات آن‌ها را فاش می‌کند. همچنین در این تصاویر می‌توانیم قسمت‌هایی از طراحی جلو، عقب و البته قلم هوشمند مدل اولترا را ببینیم.

یک منبع آگاه به نام «دوهیون کیم» از طریق منبع دیگری موسوم به «ایوان بلس» تصاویر تبلیغاتی جدیدی را از گلکسی S22 اولترا به دست آورده و آن‌ها را به اشتراک گذاشته است. مدل اولترا به لحاظ ظاهری از جلو تفاوت زیادی با گلکسی نوت 20 اولترا ندارد. این دستگاه با دو رنگ سبز و برنزی دیده می‌شود اما انتظار داریم که گلکسی S22 اولترا را در رنگ‌های بیشتری ببینیم.

گلکسی S22 اولترا ضخیم‌تر از نوت 20 اولترا خواهد بود

در یکی از تصاویر مشخصات نمایشگر این گوشی آمده است. پرچمدار قدرتمند سامسونگ نمایشگری 6.8 اینچی از نوع داینامیک امولد 2X با رزولوشن +QHD، نرخ نوسازی 120 هرتزی و +HDR10 دارد و حداکثر روشنایی آن به 1750 نیت می‌رسد. ابعاد گوشی 163.3 در 77.9 در 8.9 میلی‌متر اعلام شده که کمی نسبت به نوت 20 اولترا ضخیم‌تر است.

گلکسی S22 اولترا در بخش دوربین لنزهای زیادی دارد. دوربین سلفی این دستگاه 40 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. در قاب عقب هم یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و دو دوربین تله‌فوتوی 10 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و f/4.9 قرار می‌گیرد. دوربین عقب می‌تواند فیلم‌برداری 8K با سوپر HDR انجام دهد.

افزون بر این، ذکر شده که قدرتمندترین پرچمدار سامسونگ با قلم S Pen، کابل USB-C به USB-C و سوزن خشاب سیم کارت عرضه می‌شود. بنابراین مجددا خبری از آداپتور شارژ نخواهد بود، اما سامسونگ برای اولین بار قلم را با موبایلی از سری گلکسی S عرضه می‌کند تا نیازی به خریداری جداگانه آن وجود نداشته باشد. منبع گزارش امروز چند روز پیش تصاویر تبلیغاتی دیگری را از سری گلکسی S22 افشا کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی