ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن نوبیتکس
فناوری ایران

نسخه iOS اپلیکیشن نوبیتکس منتشر شد

نسخه iOS اپلیکیشن نوبیتکس برای آیفون و آیپد در دسترس قرار گرفت. از همین روی کاربران نوبیتکس که گوشی آیفون دارند می‌توانند نسخه iOS اپلیکیشن نوبیتکس را از «سیب اپ» و «آی اپس» دانلود کنند. ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

نسخه iOS اپلیکیشن نوبیتکس برای آیفون و آیپد در دسترس قرار گرفت. از همین روی کاربران نوبیتکس که گوشی آیفون دارند می‌توانند نسخه iOS اپلیکیشن نوبیتکس را از «سیب اپ» و «آی اپس» دانلود کنند.

نخستین نسخه رسمی‌ اپلیکیشن iOS نوبیتکس پس از تست‌های فنی و انتشار نسخه آزمایشی، منتشر شده است؛ این در حالی است که در حال حاضر نسخه اندرویدی اپ نوبیتکس بیش از یک میلیون بار دانلود شده است.

نسخه iOS، به گفته نوبیتکس، به تدریج آپدیت‌های جدیدی خواهد داشت و قابلیت‌هایی که در نسخه اندرویدی موجود است، به آن اضافه خواهد شد. همچنین تا پایان بهمن، این اپلیکیشن iOS در پلتفرم‌های ایرانی دیگر نیز قابل دانلود خواهد بود.

به گفته مدیران نوبیتکس این اپ مانند نسخه اندرویدی تمامی پروتکل‌های امنیتی را رعایت کرده و کاربران می‌توانند با اطمینان خاطر از امنیت بالا، با اپلیکیشن نوبیتکس اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در تلفن هراه خود کنند.

گفتنی است نوبیتکس نخستین و بزرگترین بازار تبادل رمزارز در ایران با بیش از سه میلیون کاربر است که از سال 96 شروع به فعالیت کرده است. به گفته مدیرعامل این مجموعه حدود 60 تا 70 درصد این کاربران فعال بوده و ماهانه به اپلیکیشن و سایت نوبیتکس سر می‌زنند. افراد علاقمند به حوزه رمزارزها و ترید به راحتی می‌توانند در نوبیتکس ثبت نام کنند.

مدیرعامل نوبیتکس پیش‌تر در گفتگو با دیجیاتو، ارائه خدمات به صورت بین‌المللی و فعالیت در بازار منطقه را یکی از برنامه‌های این اکسچنج برای سال 1401 دانسته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی