ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر شیائومی 12 مینی طراحی متفاوت ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد

شیائومی چندین هفته پیش از گوشی‌های سری شیائومی 12 رونمایی کرد، اما این خانواده همچنان باید میزبان اعضای جدیدی باشد. ظاهرا یکی از این دستگاه‌ها، شیائومی 12 مینی نام دارد که اخیرا رندری از پنل ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

شیائومی چندین هفته پیش از گوشی‌های سری شیائومی 12 رونمایی کرد، اما این خانواده همچنان باید میزبان اعضای جدیدی باشد. ظاهرا یکی از این دستگاه‌ها، شیائومی 12 مینی نام دارد که اخیرا رندری از پنل پشتی‌اش به اینترنت راه پیدا کرده است.

شیائومی در مراسمی که در واپسین روزهای 2021 در چین برگزار کرد، گوشی‌های شیائومی 12 و 12 پرو به همراه 12X را به نمایش گذاشت. در حالی که شیائومی ابعاد نمایشگر پرچمدارش را نسبت به نسل قبلی‌اش کاهش داده و حالا از پنل 6.28 اینچی بهره می‌برد، همچنان یک دستگاه بزرگ به حساب می‌آید.

شیائومی 12 مینی یک دستگاه کامپکت خواهد بود؟

به نظر می‌رسد شیائومی می‌خواهد محصول جدیدی از خانواده 12 با نمایشگر کوچکتر هم روانه بازار کند و برای آن از نام مینی استفاده کند. اخیرا یک منبع توییتری به نام «Sam» در توییتی رندری از پنل پشتی شیائومی ۱۲ مینی منتشر کرده که طراحی متفاوت ماژول دوربین را به تصویر می‌کشد.

روی پنل پشتی این دستگاه با ماژول دوربین عمودی روبه‌رو هستیم که از سه دوربین بهره می‌برد. دو دوربین بالایی ابعاد کوچکی دارند و سومین ماژول، نسبت به آن‌ها بزرگتر است. در کنار این ماژول یک المان برای میزبانی از چندین فلاش LED به چشم می‌خورد.

شیائومی 12 مینی

با توجه به انتشار این رندر، به نظر می‌رسد شیائومی در مراحل پایانی توسعه این گوشی هوشمند قرار دارد و طراحی آن نهایی شده است. اگرچه طبق این رندر نمی‌توانیم به ابعاد شیائومی 12 مینی پی ببریم، اما با توجه به اینکه شیائومی 12 نمایشگرش کمی از 6 اینچ بزرگتر است، احتمالا مدل مینی آن به یک پنل با ابعاد کوچکتر از 6 اینچ مجهز می‌شود.

در حال حاضر اطلاعی از مشخصات فنی این دستگاه نداریم، اما اگر شیائومی برای آن به سراغ قطعات فنی قدرتمندی برود، با یک پرچمدار کامپکت روبه‌رو خواهیم شد که می‌تواند برخی کاربران را به خودش جذب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی