ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میشلن پایلوت اسپرت 5
اخبار خودرو

نسل پنجم از بالاترین رده لاستیک خودرو به بازار آمد؛ میشلن پایلوت اسپرت 5

نسل پنجم لاستیک‌های تابستانی با عملکرد بالای میشلن پایولت اسپرت 5 در حالی معرفی شد که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و متخصصین این لاستیک بهترین در نوع خود است و توسط بسیاری از خودروسازان ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

نسل پنجم لاستیک‌های تابستانی با عملکرد بالای میشلن پایولت اسپرت 5 در حالی معرفی شد که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و متخصصین این لاستیک بهترین در نوع خود است و توسط بسیاری از خودروسازان جهان نیز برای بالاترین رده محصولات به کار گرفته می‌شود.

میشلن پایلوت اسپرت 5

این لاستیک توسط اکثر بزرگان صنعت از جمله پورشه و بی ام تا ریماک استفاده می‌شود.

این لاستیک ساز فرانسوی که بالاترین فن‌آوری های موجود را به دنیای لاستیک سازی آورده است. در نسل جدید از مواد هیبریدی استفاده کرده تا عملکرد لاستیک را ارتقا دهد.

به توجه به ساختار دو گانه این لاستیک‌ها، نیمه داخلی آج برای رانندگی در شرایط بارانی و سطح جاده مرطوب طراحی شده و نیمه بیرونی برای عملکرد در سطح جاده خشک طراحی شده است.

در نتیجه مانند نسل‌های قبل از نظر عملکرد و طول عمر با بهترین لاستیک طرف هستیم.

این لاستیک جانشین پایلوت اسپرت 4S نیست و به نوعی یک لاستیک با کاربری عمومی‌تر همراه با دوام بسیار بالا و قابلیت استفاده در شرایط مختلف است.

لاستیک میشلن

از این لاستیک می‌توان در انواع و اقسام محصولات استفاده کرد.

میشلن پایلوت اسپرت 5 در بیش از 50 سایز و ابعاد مختلف عرضه خواهد شد و قابلیت استفاده در چرخ‌های 17 تا 21 اینچی را خواهد داشت.

این لاستیک‌ها عملکرد بالایی دارند که حتی مهندسان شرکت گوردن موری که سازنده سوپر اسپرت‌های سریع و قدرتمند چندین میلیون دلاری است نیز از این لاستیک‌ها برای محصولات خود استفاده کرده‌اند. زیرا تمامی نیازهای یک سوپر اسپرت اروپایی را پوشش می‌دهد.

گوردن موری T50

میشلن برای محصولات خاص و رده بالای خودروسازان از همین لاستیک‌ها استفاده می‌کند که نشان دهنده فن آوری های بالای به کار رفته در این دست از لاستیک ها است.

این لاستیک از اول ماه مارچ 2022 توسط میشلن به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی