ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوپرو
تکنولوژی

گوپرو در پی توسعه محصولات جدید: دوربین‌های تخصصی‌تر خواهیم ساخت

شرکت GoPro می‌خواهد از سال آینده میلادی خط تولید دوربین‌های خود را توسعه دهد و در کنار مدل‌های Hero و Max، دو مدل دوربین جدید عرضه کند. موسس و مدیرعامل گوپرو اخیرا وعده داده که ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

شرکت GoPro می‌خواهد از سال آینده میلادی خط تولید دوربین‌های خود را توسعه دهد و در کنار مدل‌های Hero و Max، دو مدل دوربین جدید عرضه کند. موسس و مدیرعامل گوپرو اخیرا وعده داده که آن‌ها می‌خواهند دوربین‌های تخصصی‌تر بسازند. با این حال، دوربین‌ها قرار است عمدتا فناوری مشابهی داشته باشند.

به گزارش وب‌سایت ورج، گوپرو در گذشته مدل‌های مختلفی را از سری Hero روانه بازار می‌کرد، ولی از زمان عرضه Hero 8 محصولات این شرکت به مدل‌های پرچمدار محدود شد و شرکت ترجیح داد که به جای معرفی دوربین‌های میان‌رده جدید، پرچمدارهای قدیمی را در بازار نگه دارد.

گوپرو مخاطبان متفاوتی را هدف قرار می‌دهد

با این حال، عرضه مدل‌های بیشتر لزوما به معنای بازگشت به مدل تجاری «خوب / بهتر / بهترین» گوپرو نیست. «نیک وودمن»، مدیرعامل این شرکت می‌گوید مدل تجاری قبلی آن‌ها شامل ساخت چندین مدل دوربین بود که همگی تقریبا خریداران یکسانی را هدف قرار می‌دادند. ولی هدف گوپرو در این استراتژی جدید ساخت محصولات تخصصی است که نسبت به مدل‌های Hero و Max گروه‌های بسیار متفاوتی را هدف قرار خواهند داد.

گوپرو

وودمن افزود این شرکت به دنبال بازار کاربران حرفه‌ای می‌رود. آن‌ها نمی‌خواهند آچار فرانسه‌ای بسازند که برای همه مناسب باشد. این شرکت قصد دارد راهکارهای پریمیومی ایجاد کند که برای انجام یک کار خاص عالی خواهند بود. این محصولات برای کسانی ساخته خواهند شد که به دنبال دوربین‌هایی فراتر از گوپرو Hero یا 360 هستند.

موسس گوپرو تاکید دارد که این شرکت به دنبال ساخت محصولاتی با فناوری‌های فعلی خواهد بود. به عبارت دیگر، فناوری‌های موجود در دوربین‌های این شرکت با کارکردهای جدید در محصولات تازه عرضه خواهند شد. گوپرو با این کار می‌تواند هزینه‌های خود را پایین نگه دارد ولی درآمد بیشتری داشته باشد. این شرکت همچنین وعده داده که قابلیت‌های جدیدی را بر اساس خدمات ابری و اپلیکیشن‌های دسکتاپ مبتنی بر حق اشتراک ارائه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی