ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون SE
تکنولوژی

آیفون SE 3 با پشتیبانی از شبکه 5G احتمالا 17 اسفند معرفی می‌شود

اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه نسخه جدیدی از آیفون SE با پشتیبانی از 5G و یک آیپد ایر جدید در رویدادی در ماه مارس است. گزارشی تازه می‌گوید این رویداد در تاریخ 8 مارس ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه نسخه جدیدی از آیفون SE با پشتیبانی از 5G و یک آیپد ایر جدید در رویدادی در ماه مارس است. گزارشی تازه می‌گوید این رویداد در تاریخ 8 مارس مصادف با 17 اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش بلومبرگ، آیفون SE بعدی ظاهری شبیه مدل سال 2020 خواهد داشت که با الهام از آیفون 8 ساخته شد. این دستگاه احتمالا با چیپست قدرتمند A15 و پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات (5G) به بازار می‌آید. همچنین انتظار داریم که این دستگاه دوربین بهتری داشته باشد.

آیپد ایر بعدی هم قرار است تراشه جدیدتری داشته باشد و از 5G پشتیبانی کند. با این حال، انتظار نداریم که این دستگاه از طراحی جدیدی بهره ببرد. «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ می‌گوید آیفون‌ها و آیپدهای مجهز به فیس آیدی در این مراسم آپدیتی دریافت می‌کنند که اجازه تشخیص چهره با ماسک را می‌دهد.

آیپد ایر 4

آپدیت iOS 15.4 احتمالا با آیفون SE از راه می‌رسد

این شرکت اخیرا این قابلیت را در بتای iOS 15.4 منتشر کرده و احتمال داده می‌شود که نسخه نهایی آن در مراسم اسفند ماه در دسترس کاربران قرار بگیرد. در این مراسم همچنین باید منتظر حداقل یک کامپیوتر مک جدید با تراشه اختصاصی اپل باشیم. پیش‌تر در شایعات گفته شده بود که این دستگاه می‌تواند مک مینی باشد.

اپل می‌خواهد انتشار iOS 15.4 را همزمان با برگزاری این رویداد آغاز کند، بنابراین طبیعی است که این اتفاق در نیمه اول ماه مارس رقم بخورد. افزون بر این، انتظار نداریم که این مراسم حضوری برگزار شود و احتمالا فقط پخش زنده دیجیتالی خواهد داشت. در ادامه اپل به سراغ کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان یا WWDC می‌رود تا از نرم‌افزارهای جدیدش پرده بردارد.

گرمن قبلا گفته بود که اپل در پاییز سال آینده متنوع‌ترین محصولات تاریخ خود را معرفی خواهد کرد. این محصولات شامل آیفون، مک‌بوک پرو، آی‌مک، مک پرو، مک‌بوک ایر، ایرپاد پرو، اپل واچ، آیپد و آیپد پرو جدید می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی