ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای وان پلاس 10 اولترا با طراحی مشابه مدل پرو منتشر شد

به نظر می‌رسد وان پلاس روی اولین پرچمدارش با نام اولترا کار می‌کند. چند روز پیش طراحی این گوشی هوشمند از طریق یک پتنت به نمایش گذاشته شد و حالا شاهد انتشار رندرهای وان پلاس ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

به نظر می‌رسد وان پلاس روی اولین پرچمدارش با نام اولترا کار می‌کند. چند روز پیش طراحی این گوشی هوشمند از طریق یک پتنت به نمایش گذاشته شد و حالا شاهد انتشار رندرهای وان پلاس 10 اولترا هستیم که مبتنی بر پتنت و شایعات هستند.

رندرهای وان پلاس 10 اولترا

طبق این رندرها، با طراحی مشابه وان پلاس 10 پرو روبه‌رو هستیم. در اطراف نمایشگر حاشیه‌های کمی به چشم می‌خورد و در حفره بالای آن، دوربین سلفی قرار دارد. در سمت چپ دستگاه شاهد قرارگیری دکمه‌های تنظیم صدا هستیم، در حالی که در سمت راست دکمه پاور و همچنین دکمه بی‌صدا کردن این پرچمدار به چشم می‌خورد.

روی پنل پشتی وان پلاس 10 اولترا یک ماژول مربعی شکل برای میزبانی دوربین اصلی قرار گرفته که از نظر طراحی کلی تفاوتی با وان پلاس 10 پرو ندارد. با وجود طراحی مشابه، پیکربندی دوربین متفاوت است. انتظار می‌رود این دستگاه به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی مجهز شود. در کنار این دو لنز احتمالا یک دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری قرار می‌گیرد.

طبق گزارش‌ها، وان پلاس در این گوشی هوشمندش از واحد پردازش عصبی MariSilicon X استفاده می‌کند. این NPU در دسامبر 2021 توسط اوپو معرفی شد و با توجه به ادغام این کمپانی‌ها، استفاده از آن در پرچمدار وان پلاس جای تعجبی ندارد. احتمالا در نمونه نهایی در کنار ماژول دوربین عبارت «Powered by MariSilicon» قرار می‌گیرد.

وان پلاس 10 اولترا

وان پلاس 10 اولترا مانند اکثر پرچمدارهای اندرویدی در 2022، به اسنپدراگون 8 نسل یک مجهز می‌شود. البته این احتمال هم وجود دارد که کوالکام در ادامه سال از نسخه پلاس این تراشه پرچمدارش رونمایی کند و وان پلاس به سراغ آن برود. در نهایت باید منتظر استفاده از سیستم عامل اندروید 12 در پرچمدار آینده وان پلاس باشیم. احتمالا این دستگاه در نیمه دوم 2022 از راه می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی