ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی تب اس 8
تکنولوژی

اولین تصویر واقعی گلکسی تب S8 اولترا افشا شد: حاشیه‌های باریک و ناچ نمایشگر

یکی از منابع آگاه بازار تصویری واقعی از گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ پیش از فرارسیدن موعد رونمایی به اشتراک گذاشته که از دستگاهی با بریدگی بالای نمایشگر برای دوربین دوگانه سلفی و حاشیه‌های باریک ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

یکی از منابع آگاه بازار تصویری واقعی از گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ پیش از فرارسیدن موعد رونمایی به اشتراک گذاشته که از دستگاهی با بریدگی بالای نمایشگر برای دوربین دوگانه سلفی و حاشیه‌های باریک خبر می‌دهد.

به نظر می‌رسد نسخه اولترا گلکسی تب S8 سامسونگ قرار است با نمایشگر بزرگ 14.6 اینچی و نسبت تصویر 16 به 10 در دسترس کاربران قرار گیرد.

سامسونگ احتمالا در تاریخ 20 بهمن ماه (‌9 فوریه) در رویداد آنپکد 2022 در کنار سری گلکسی S22، از تبلت‌های گلکسی تب S8 نیز رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود تبلت‌های این سری در سه مدل گلکسی تب S8، گلکسی تب S8 پلاس و درنهایت نسخه S8 اولترا به بازار عرضه شوند.

گلکسی تب

تصویر واقعی گلکسی تب S8 اولترا

اکنون، یکی از فروشگاه‌های خرده‌فروشی چند روز قبل از مراسم، عکس واقعی از تبلت جدید سامسونگ منتشر کرده که طراحی آن را تا حد زیادی نشان می‌دهد، هرچند اطلاعات بیشتری در مورد محصولات این سری منتشر نکرده است. البته چند روز قبل تصاویر تبلیغاتی رسمی و جزئیات سری گلکسی تب S8 سامسونگ به اشتراک گذاشته شد.

همانطور که در تصویر به اشتراک گذاشته شده دیده می‌شود، نسخه اولترا این خانواده از تبلت‌های سامسونگ دارای بریدگی بالای نمایشگر مخصوص دوربین سلفی است و ظاهرا قرار است این دستگاه با دوربین سلفی دوگانه از راه برسد. براساس اطلاعات فاش شده از سوی منابع آگاه، هر دو دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی خواهند بود.

همچنین با توجه به تصویر مربوطه، این تبلت سامسونگ با حاشیه‌های باریکی به بازار عرضه خواهد شد. تبلت‌های این سری در واقع اولین تبلت‌های بالا رده سامسونگ طی دو سال گذشته محسوب می‌شوند. با توجه به اینکه نسخه اولترا این سری نمایشگر بزرگ 14.6 اینچی خواهد داشت، می‌تواند با کیبورد حتی به جایگزین مناسبی برای لپ‌تاپ تبدیل شود. به علاوه، دوربین‌های سلفی بهبود یافته آن نسبت به نسخه‌های قبلی می‌تواند از مزایای خوب دستگاه مذکور باشد.

درنهایت باید دید سامسونگ در رویداد آنپکد 2022، چه محصولاتی را با چه مشخصاتی رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی