ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تورهای بازیافتی در محصولات گلکسی سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ در تولید گلکسی S22 از تورهای ماهی‌گیری دور ریخته‌شده استفاده می‌کند

سامسونگ چهارشنبه همین هفته از سری گلکسی S22 پرده برمی‌دارد. این شرکت حالا اعلام کرده که مواد به کار رفته در ساخت گوشی‌های بعدی آن‌ها پایدارتر شده است. کره‌ای‌ها می‌گویند در ساخت این محصولات از ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

سامسونگ چهارشنبه همین هفته از سری گلکسی S22 پرده برمی‌دارد. این شرکت حالا اعلام کرده که مواد به کار رفته در ساخت گوشی‌های بعدی آن‌ها پایدارتر شده است. کره‌ای‌ها می‌گویند در ساخت این محصولات از پلاستیک حاصل از تورهای ماهی‌گیری استفاده کرده‌اند.

بر اساس اعلام وب‌سایت رسمی سامسونگ، این شرکت برای ساخت گوشی‌های جدید به سراغ پلاستیک موجود در تورهای ماهی‌گیری دور انداخته شده رفته است. سامسونگ می‌گوید این مواد بازیافتی برای اولین بار در محصولاتی به کار گرفته شده که چند روز دیگر در مراسم آنپکد بعدی معرفی می‌شوند. در ادامه قرار است از این مواد در سایر محصولات سری گلکسی هم استفاده شود.

غول فناوری کره جنوبی می‌گوید بسیاری از ما تصور می‌کنیم که قوطی‌ها و کیسه‌های پلاستیکی بیشترین سهم زباله‌های دریایی را تشکیل می‌دهند، ولی متخصصان زیست‌بوم‌های دریایی در واقع بیش از همه نگران ریزپلاستیک‌ها و تورهای دور انداخته شده هستند.

تورهای ماهی‌گیری دور انداخته شده

تورهایی که در دریا دور انداخته می‌شوند، همچنان موجب به دام افتادن و مرگ جانوران آبزی می‌گردند و زندگی گونه‌های در معرض خطر را تهدید می‌کنند. با توجه به این که سالانه 640 هزار تن تور ماهی‌گیری دور انداخته می‌شود، این مسئله هر سال در حال بدتر شدن است.

سامسونگ طرح‌های زیست‌محیطی را افزایش می‌دهد

سامسونگ اولین شرکتی نیست که از بازیافت زباله در ساخت محصولات خود استفاده می‌کند. پارسال مایکروسافت هم با زباله‌های پلاستیکی دریا ماوسی ساخت که 20 درصد پلاستیک آن بازیافتی بود. حالا سامسونگ هم می‌خواهد برای دنبال کردن طرح‌های زیست‌محیطی خود از زباله‌های پلاستیکی دریا بکاهد. این شرکت در سال 2019 اعلام کرد که در بسته‌بندی دستگاه‌های خود از مواد پایدارتری استفاده خواهد کرد.

مراسم آنپکد بعدی 20 بهمن برگزار می‌شود و انتظار داریم که در این رویداد علاوه بر سری گلکسی S22، شاهد رونمایی از سری گلکسی تب S8 هم باشیم. دیجیاتو هم مانند گذشته این مراسم را به‌صورت زنده پوشش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی