ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

اطلاعیه نصر تهران درباره تعویق الکامپ: نمایشگاه در سال آینده برگزار خواهد شد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با بیان اینکه بنابر اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰، این نمایشگاه در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد، از عدم برگزاری آن تا پایان سال جاری ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۶

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با بیان اینکه بنابر اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰، این نمایشگاه در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد، از عدم برگزاری آن تا پایان سال جاری خبر داد.

نصر تهران در پی قرمز شدن تهران به دلیل شیوع کرونا از عدم برگزاری بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ در تاریخ 27 تا 30 بهمن تاکید کرد و در اطلاعیه‌ای بر میسر نبودن برگزاری این نمایشگاه تا پایان سال جاری خبر داد.

بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ قرار بود با هدف ارائه توانمندی‌ها، ابتکارات و خلاقیت‌های ‌شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان که بخشی از آن نیز در حوزه‌ مقابله با کرونا بود در بهمن ماه سال جاری برگزار شود.

نصر تهران در اطلاعیه خود تاکید کرده، به دلیل شیوع ویروس کرونا که منجر به قرمز شدن وضعیت استان تهران شده است و با توجه به محدودیت‌های مقرراتی موجود، امکان برگزاری نمایشگاه الکامپ در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ وجود نداشته و عملا امکان برگزاری مجدد آن تا انتهای سال جاری نیز میسر نیست.

ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ در اطلاعیه نصر تهران، درباره نحوه برگزاری این نمایشگاه نیز اطلاعات خاصی منتشر نکرده و اعلام کرده تاریخ جدید برگزاری از طریق سایت نمایشگاه الکامپ اعلام خواهد شد.

پیش از این نیز دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ در پاسخ به پرسش دیجیاتو که افزایش آمار مبتلایان به کرونا و قرمز شدن دوباره پایتخت چه تاثیری در جریان برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال خواهد داشت، گفت: «ما همچنان منتظر نظر نهایی ستاد کرونا هستیم.»

روز گذشته نیز دیجیاتو اعلام کرده بود به دلیل وضعیت رو به وخامت سویه امیکرون، مسئولین اجرای دو نمایشگاه صنعت پدافند غیرعامل و الکامپ در جلسه‌ای توافق کرده‌اند اجرای نمایشگاه‌هایشان در نمایشگاه بین المللی تهران تا رفع وضعیت موجود به تعویق بیفتد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی