ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن نوبیتکس
فناوری ایران

اپلیکیشن نوبیتکس در کافه بازار به یک میلیون نصب رسید

بیش از یک میلیون کاربر نوبیتکس، نسخه اندروید اپلیکیشن این صرافی ارز دیجیتال را از کافه بازار نصب کرده‌اند. تاکنون بیش از یک میلیون و ششصد هزار نفر، اپلیکیشن نوبیتکس را از کافه بازار، مایکت ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۶

بیش از یک میلیون کاربر نوبیتکس، نسخه اندروید اپلیکیشن این صرافی ارز دیجیتال را از کافه بازار نصب کرده‌اند. تاکنون بیش از یک میلیون و ششصد هزار نفر، اپلیکیشن نوبیتکس را از کافه بازار، مایکت و لینک مستقیم وبسایت نوبیتکس دریافت کرده‌اند.

نوبیتکس به‌عنوان نخستین پلتفرم ایرانی خرید و فروش رمزارز، بیش از سه میلیون کاربر دارد که حال بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر آن‌ها از طریق اپ نوبیتکس در این صرافی خرید و فروش می‌کنند.

محیط کاربری بسیار ساده، امنیت بالا، شناسایی دوعاملی، امکان محدود کردن لحظه‌ای برداشت برای مدت مشخص، امکان ورود با اثر انگشت، پنل سود و زیان از جمله امکانات نسخه 3.7 اپ اندروید نوبیتکس است.

همچنین کاربران می‌توانند با فعالسازی اعلان قیمت و با مشخص کردن قیمت مورد نظر برای رمزارزها، از طریق نوتیفیکیشن در جریان رسیدن به قیمت اعلامی خود قرار بگیرند. به این ترتیب کاربران در صورت ریزش یا افزایش قیمت، از طریق نوتیفیکشن مطلع می‌شوند و می‌توانند بلافاصله برای خرید یا فروش رمزارز مورد نظرشان تصمیم‌گیری کنند.

کاربران نوبیتکس می‌توانند در صفحه داشبورد اپلیکیشن، در جریان آخرین اطلاعیه‌های این صرافی ارز دیجیتال قرار بگیرید و اگر به راهنمایی نیاز داشتند، در قسمت پایینی منوی داشبورد پاسخ سوالات‌شان را پیدا کنند.

همچنین کاربران نوبیتکس برای فعال‌شدن صفحه سود و زیان در اپلیکیشن خود، باید ابتدا پنل سود و زیان را در سایت نوبیتکس فعال کنند. برای این کار باید وارد داشبورد شده از گزینه کیف‌های من وارد پرتفوی شده تا از این قسمت درخواست پنل سود و زیان فعال شود.

اپلیکیشن موبایلی نوبیتکس را می‌توانید از طریق لینک مستقیم در سایت نوبیتکس و همچنین از کافه بازار و مایکت دانلود و نصب کنید.

همچنین نسخه ios اپلیکیشن نوبیتکس نیز به تازگی در «سیب اپ» و «آی اپس» در دسترس قرار گرفته است. این اپ مانند نسخه‌ اندروید تمامی پروتکل‌های امنیتی را رعایت کرده و کاربران می‌توانند با اطمینان خاطر از امنیت بالای آن، با اپلیکیشن نوبیتکس اقدام به خریدوفروش ارزهای دیجیتال در تلفن همراه خود کنند.

نوبیتکس بزرگ‌ترین بازار تبادل رمزارز در ایران با بیش از سه میلیون کاربر است که از سال 96 شروع به کار کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی