ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی واچ 4
تکنولوژی

گلکسی واچ 4 به مدت چهار سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کند

سامسونگ در جریان رویداد گلکسی آنپکد 2022 روز گذشته خود، توضیح داد که برای گوشی‌ها و تبلت‌های پرچمدار خود چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید را منتشر خواهد کرد. اکنون این شرکت استراتژی مشابهی را ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

سامسونگ در جریان رویداد گلکسی آنپکد 2022 روز گذشته خود، توضیح داد که برای گوشی‌ها و تبلت‌های پرچمدار خود چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید را منتشر خواهد کرد. اکنون این شرکت استراتژی مشابهی را برای به‌روزرسانی ساعت‌های هوشمند جدید خود از جمله گلکسی واچ 4 اعلام کرده است.

غول فناوری مستقر در کره جنوبی فاش کرد که ساعت‌های هوشمند با پشتیبانی از سیستم عامل Wear OS 3 با One UI Watch به مدت چهار سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد. با این وجود دستگاه‌های گلکسی واچ 4، واچ 4 کلاسیک و ساعت‌های آینده با پشتیبانی از Wear OS 3 شرایط دریافت چهار به‌روزرسانی آینده را دارند.

با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه‌ها به‌روزرسانی‌های اصلی Wear OS یا پچ‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد. با این حال، نکته مهم تعهد سامسونگ مبنی بر انتشار به‌رزورسانی‌های نرم‌افزاری آینده حتی برای ساعت‌های هوشمند خود است که برای اولین بار در بین برندهای غیر اپل رخ می‌دهد.

گلکسی واچ 4

اگر هنوز با نسخه سوم سیستم عامل Wear OS آشنایی ندارید، گوگل و سامسونگ آن را به طور مشترک توسعه داده‌اند و گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک اولین ساعت‌های هوشمندی هستند که از آن پشتیبانی می‌کنند. این نسخه همچنین عملکرد قوی‌تر، عمر باتری بیشتر و جامعه توسعه‌دهندگان قدرتمندتری خواهد داشت.

«ته مون رو» رئیس کسب و کار MX سامسونگ درباره انتشار چهار نسخه اندروید برای پرچمدارهای سامسونگ گفت:

امروز ما با چهار نسل ارتقا رابط کاربری One UI تعهد خود به نوآوری را یک قدم جلوتر می‌بریم تا مطمئن شویم کاربرانمان از بهترین تجربه ممکن موبایل برای مدت طولانی‌تری لذت خواهند برد.

سامسونگ روز گذشته در رویداد گلکسی آنپکد 2022 گوشی‌های موردانتظار سری گلکسی S22 را سرانجام معرفی کرد که مانند سال گذشته از سه عضو تشکیل شده: گلکسی S22 ،S22 پلاس و S22 اولترا. علاوه بر این، تبلت‌های سری گلکسی تب S8 نیز در این رویداد مهم معرفی شدند که این خانواده نیز دارای سه عضو است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی