ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22 پلاس
تکنولوژی

گلکسی S22 پلاس امتیاز تعمیرپذیری قابل قبولی را دریافت کرد [تماشا کنید]

کانال یوتیوب PBKreviews پس از بررسی نسخه استاندارد پرچمداران جدید سامسونگ، این بار به سراغ گلکسی S22 پلاس رفته و نحوه جداسازی قطعات آن را در یک ویدیو نشان داده است. ویدیو با جدا کردن ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

کانال یوتیوب PBKreviews پس از بررسی نسخه استاندارد پرچمداران جدید سامسونگ، این بار به سراغ گلکسی S22 پلاس رفته و نحوه جداسازی قطعات آن را در یک ویدیو نشان داده است.

ویدیو با جدا کردن پنل پشتی دستگاه از چسب آن آغاز می‌شود که ماژول دوربین و لنزها نیز همراه با آن به عنوان یک مجموعه واحد بیرون می‌آیند. با این حال اگر قصد دارید تا ماژول و دوربین‌ها را به صورت جداگانه داشته باشد، باید آن‌ها را بیشتر گرم کنید تا چسبش به طور کامل باز شود.

پس از جدا کردن 19 پیچ و سپس NFC و سیم پیچ‌هاش شارژ بی‌سیم، قسمت داخلی گوشی به طور کامل در معرض دید قرار می‌گیرد. در ادامه با باز کردن کابل‌های باتری، می‌تواند برد اصلی دستگاه را جدا و بررسی کنید. همچنین همانطور که در ویدیو توضیح داده می‌شود، فقط دوربین‌های عریض و تله فوتو دستگاه از تثبیت‌کننده پشتیبانی می‌کنند و این ویژگی شامل دوربین فوق عریض نمی‌شود.

در مرحله بعد اسپیکرهای بالا و پایین دستگاه برداشته می‌شود. یوتیوبر توضیح می‌دهد که مجموعه اسپیکر پایین شامل اجزای موتور ویبره دستگاه می‌شود که داخل آن قرار گرفته است. برای دستیابی به موتور لمسی نیز باید مجموعه اسپیکر را از هم جدا کرد.

پس از جدا کردن برد مدار، باتری را به دلیل عدم وجود زبانه کششی می‌توان با استفاده از ایزوپروپیل الکل که باعث شل شدن چسب می‌شود جدا کرد. در ادامه چند آنتن کمکی را مشاهده خواهید کرد که تنها روی مدل‌های با پشتیبانی از شبکه 5G قرار دارد.

گلکسی S22 پلاس

در نهایت، به روند جدا کردن نمایشگر دستگاه می‌رسیم که نسبت به نسل‌های قبلی بسیار راحت‌تر شده است. پس از در معرض حرارت قرار دادن اطراف نمایشگر، با استفاده از یک ابزار پلاستیکی می‌توان پنل امولد دستگاه را از قاب خارج کرد. همچنین این بار کانکتور به طور مستقیم روی اتصال گیرنده قرار می‌گیرد، بنابراین در هنگام اتصال باید صدای تیک مختصری از آن شنیده شود.

در نهایت PBKreviews به قابلیت تعمیر و جداسازی قطعات گلکسی S22 پلاس امتیاز 7.5 از 10 را می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی