ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس‌اپ
تکنولوژی

واتس‌اپ میانبرهای ایموجی و قابلیت پیش‌نمایش فایل‌ها را آزمایش می‌کند

واتس‌اپ اخیرا در حال آزمایش حالت تاریک برای برنامه خود در ویندوز 11 و 10 بود و علاوه بر آن، پیام رسان متعلق به شرکت متا همچنین در حال کار روی چند ویژگی جدید مانند ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

واتس‌اپ اخیرا در حال آزمایش حالت تاریک برای برنامه خود در ویندوز 11 و 10 بود و علاوه بر آن، پیام رسان متعلق به شرکت متا همچنین در حال کار روی چند ویژگی جدید مانند میانبرهای نمایش دهنده ایموجی و روش تازه‌ای برای مشاهده فایل‌های رسانه‌ای است.

ویژگی‌های جدید واتس‌اپ

وب‌سایت WABetainfo که به‌روزرسانی‌های جدید واتس‌اپ را بررسی می‌کند، ویژگی جدیدی در برنامه ویندوز آن را مشاهده کرده که جستجو و استفاده از ایموجی‌ها را برای کاربران آسان می‌کند. به‌روزرسانی نسخه 2.2206.1.0 UWP واتس‌اپ به کاربران این امکان را می‌دهد تا برای نمایش ایموجی‌ها از برخی کلمات کلیدی خاص استفاده کنند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، کاربران با وارد کردن واژه :hello به ایموجی‌های مربوط به «سلام کردن» دسترسی پیدا خواهند کرد.

واتس‌اپ

البته این ویژگی هم اکنون در نسخه وب و دسکتاپ این برنامه در دسترس قرار دارد اما اکنون کسانی که از کلاینت UWP استفاده می‌کنند نیز می‌توانند از آن بهره ببرند.

ویژگی مفید دیگری که در به‌روزرسانی‌های جدید مشاهده شده، امکان پیش‌نمایش عکس و ویدیو هنگام ارسال آن‌ها به عنوان یک سند یا فایل است. با توجه به اینکه واتس‌اپ عکس‌ها و ویدیوها را با کیفیت اصلی آن‌ها ارسال نمی‌کند، کاربران اغلب آن‌ها را به عنوان یک سند ارسال می‌کنند تا کیفیت اصلی آن‌ها برای دیگران نمایش داده شود. در این شرایط، فرد دریافت کننده، نمی‌توانست پیش نمایش عکس دریافت شده خود را مشاهده کند که اکنون در این به‌روزرسانی این مشکل نیز برطرف شده است.

واتس‌اپ

قابلیت پیش‌نمایش اکنون برای برخی کاربران اندروید که نسخه بتا 2.22.5.11 واتس‌اپ را دریافت کرده‌اند، فعال شده است.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که ویژگی‌های اشاره شده در این گزارش، هنوز در مرحله آزمایش خود قرار دارند. بنابراین اگر نسخه پایدار واتس‌اپ را روی گوشی یا رایانه شخصی خود اجرا می‌کنید، این تغییرات را مشاهده نخواهید کرد. بنابراین باید منتظر بمانید تا متا نسخه پایدار این به‌روزرسانی‌ها در دسترس عموم قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی