ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

کوکاکولا از طعم جدید «استارلایت» رونمایی کرد؛ الهام گرفته از فضا

کوکاکولا، تولیدکننده محبوب نوشابه در جهان به سراغ طعم جدیدی به نام «استارلایت» (Starlight) رفته که به گفته آن، با الهام از فضا توسعه پیدا کرده و حس سفری سرد به فضا را به افراد ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

کوکاکولا، تولیدکننده محبوب نوشابه در جهان به سراغ طعم جدیدی به نام «استارلایت» (Starlight) رفته که به گفته آن، با الهام از فضا توسعه پیدا کرده و حس سفری سرد به فضا را به افراد منتقل می‌کند.

طعم جدید نوشابه این کمپانی چندان برای افراد شناخته شده نیست و به همین دلیل برخی کاربران در ردیت با استفاده از تصویر منتشر شده برای آن، تئوری‌هایی را مطرح کردند. یکی از این تئوری‌ها مربوط به طعم «رزبری» می‌شد که طبق مقاله‌ای در بیش از یک دهه پیش، به باور فضانوردان مرکز کهکشان احتمالا طعمی مشابه رزبری دارد.

طعم جدید نوشابه کوکاکولا با الهام از فضا

اما کوکاکولا با ارائه توضیحاتی، به گمانه‌زنی‌ها پایان داد. به گفته این کمپانی غول‌پیکر، استارلایت با الهام از فضا به وجود آمده و در آن می‌توان حس دیدن ستاره‌ها در اطراف آتش و همچنین حس خنکی سفری سرد به فضا را تجربه کرد.

طعم جدید کوکاکولا

نوشابه جدید کوکاکولا قرمز رنگ است و به گفته این کمپانی، استارلایت طعم فوق‌العاده و کلاسیک کوکاکولا را با چیزهای غیرمنتظره‌ای از جمله رنگ مایل به قرمز ترکیب کرده است. این نوشابه جدید در نمونه عادی و بدون شکر روانه بازار می‌شود.

به گفته خبرنگاری که نمونه‌ای از نسخه بدون شکر این نوشابه جدید را تست کرده، این نوشیدنی مزه‌ای شبیه به سفرهای فضایی یا نشستن اطراف آتش ندارد. با این حال قرمز رنگ است و طعمی شبیه یک کوکاکولا شیرین دارد.

کوکاکولا برای این نوشابه جدید برنامه تبلیغاتی کاملی را درنظر دارد که شامل کمپین تبلیغاتی دیجیتال هم می‌شود. به گفته کوکاکولا، نوشابه‌های استارلینک نسخه محدود هستند.

بد نیست بدانید در دهه 80 میلادی کوکاکولا یک قوطی نوشابه را به فضا فرستاد که البته طعم کوکاکولا قدیمی و نه فضا را می‌داد، برخلاف چیزی که این کمپانی درباره طعم جدیدش می‌گوید. باید منتظر ماند و دید طرفداران چه واکنشی به این طعم جدید نشان می‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی