ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گرافیکی ترین بازی های موبایل؛ تجربه‌ای که نباید از دست بدهید
نرم افزار و اپلیکیشن

گرافیکی ترین بازی های موبایل؛ تجربه‌ای که نباید از دست بدهید

بازی‌های موبایل در طی زمان پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند اما در این میان، ارتقای طراحی و کیفیت گرافیکی بازی‌ها بسیار چشم‌گیر بوده. به نظر می‌رسد که بازیکنان ترجیح می‌دهند محیط بازی‌ها واقع‌گرایانه‌تر باشد و همین باعث ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

بازی‌های موبایل در طی زمان پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند اما در این میان، ارتقای طراحی و کیفیت گرافیکی بازی‌ها بسیار چشم‌گیر بوده. به نظر می‌رسد که بازیکنان ترجیح می‌دهند محیط بازی‌ها واقع‌گرایانه‌تر باشد و همین باعث شده که بازی‌های که به اصطلاح گرافیکی‌تر، محبوب شوند.

شکی نیست که بازی‌هایی مثل Pubg Mobile ،Call of Duty Mobile، Garena Free Fire با تقریب خوبی بهترین گرافیک را دارند اما این بازی‌ها انقدر معروف هستند که نیازی به معرفی دوباره آن‌ها نیست. بنابراین، در این مطلب به سراغ برخی از گرافیکی‌ترین بازی‌های موبایل رفتیم که شاید کمتر اسمشان را شنیده باشید.

Infinity Ops


بازی گرافیکی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

اگر از طرفداران بازی‌های سایبرپانک هستید و از تجربه‌ی فضای علمی‌تخیلی در بازی لذت می‌برید، بازی Infinity Ops‏ انتخاب خوبی است زیرا شما در دنیایی نقش سرباز را خواهید داشت که انسان به کمال پیشرفت در تکنولوژی رسیده و همین باعث شده که یک جنگ تمام عیار رخ بدهد. بازی آنلاین است و حالت‌های متنوعی دارد که می‌توانید با دوستانتان تجربه‌‌شان کنید.

دانلود بازی Infinity Ops‏

Infinity Ops: Online FPS Cyberpunk Shooter‏

Infinity Ops: Online FPS Cyberpunk Shooter‏

سازنده: AZUR INTERACTIVE GAMES LIMITED قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 850.7/425 مگابایت زبان:

Cover Fire


بهترین بازی گرافیکی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

بازی Cover Fire یک بازی اکشن است که در آن باید مهارت کاور کردن خوبی هم داشته باشید و بتوانید به خوبی پشت موانع سنگر بگیرید تا از پس دشمنان بربیایید. بزرگترین حسن این بازی حجم مناسب و امکان تجربه‌ی آفلاین است که در کنار گرافیک مناسب ترکیب خوبی را برای یک بازی گرافیکی ساخته. بازی Cover Fire عنوان جدیدی نیست اما به تازگی آپدیت دریافت کرده که هم محتوای جدید به بازی اضافه کرده و هم عملکرد آن را ارتقا داده است.

دانلود بازی Cover Fire‏

Cover Fire‏

Cover Fire‏

سازنده: Genera Games S.A. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 753.1/45 مگابایت زبان:

N.O.V.A. Legacy


بازی های گرافیکی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 3.9امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: بله

در بین سازندگان بازی‌های موبایلی، نام کمپانی Gameloft برای همه آشناست. بازی‌های این کمپانی معمولا گرافیک خوبی دارند و بازی N.O.V.A. Legacy‏ هم از همین قانون تبعیت می‌کند.این بازی نسخه‌ی ریمستر شده‌‌ای از سری N.O.V.A است که در آن باید با موجودات فضایی بجنگید و داستان را جلو ببرید.

دانلود بازی N.O.V.A. Legacy‏

N.O.V.A. Legacy‏

N.O.V.A. Legacy‏

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 100.3/45 مگابایت زبان:

Oceanhorn 2


بازی های گرافیکی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: --امتیاز در اپ استور: 4.2نیاز به اینترنت: بله

بازی Oceanhorn 2 یک عنوان ماجراجویانه است که فقط برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده است و مشخص نیست چه زمانی برای اندروید هم در دسترس قرار بگیرد اما این بازی در فضاسازی و داستان چنان قوی عمل کرده که نمی‌توان از این بازی چشم پوشید.

دانلود بازی Oceanhorn 2

Oceanhorn 2

Oceanhorn 2

سازنده: Cornfox & Brothers Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2600 مگابایت زبان:

Genshin Impact


بازی Genshin Impact
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: بله

بازی Genshin Impact جایزه‌ی بهترین بازی سال را از گوگل‌پلی دریافت کرد و قطعا یکی از دلایلش طراحی گرافیکی عالی بازی است. هرچند که گرافیک بالا و آنلاین بودن بازی باعث شده که حجم نسبتا بالایی هم داشته باشد اما بدون شک این عنوان ماجراجویی و جهان‌باز ارزش تجربه کردن را دارد.

دانلود بازی Genshin Impact

Genshin Impact

Genshin Impact

سازنده: miHoYo Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3400/893 مگابایت زبان:

Call of Duty: Mobile


بازی Call of Duty: Mobile
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

سری Call of Duty از جمله بازی‌هایی است که نیازی به معرفی ندارد. مهم‌ترین و موفق‌ترین بازی شوتر اول شخص که از زمان‌های گذشته با آن آشنایی داریم. با این وجود Call of Duty: Mobile همانطور که از نامش پیداست، نسخه مخصوص موبایل این بازی‌ها است که در سبک بتل رویال منتشر شده است.

Call of Duty: Mobile در زمان کوتاهی موفق شد تا به موفقیت بزرگی دست پیدا کند که البته بخش زیادی از این امر به دلیل تاریخچه و شناخت بازیکنان از آن بوده. البته باید به این نکته اشاره کرد که با یک بازی گرافیکی فوق‌العاده مواجه هستم و طراحی آن به شکل خیره‌کننده‌ای انجام شده است. البته حالت‌های مختلف بازی که هر کدام پیچ و تاب محنصر به فرد خود را دارند، گیم پلی فوق‌العاده که احتمالا در پلتفرم موبایل مانند آن وجود ندراد، سلاح‌های متنوع و موارد دیگر باعث شده تا از کال آو دیوتی موبایل به یک بازی موفق تبدیل شود.

اگر تاکنون به میلیون‌ها بازیکن آن ملحق نشده‌اید، بهتر است هم اکنون آن را تجربه کنید.

دانلود بازی Call of Duty: Mobile

Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile

سازنده: Activision Publishing, Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2400/2000 مگابایت زبان:

Asphalt 9: Legends


بازی های گرافیکی
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

Asphalt 9 هم از جمله بازی‌های فوق‌العاده محبوب موبایل محسوب می‌شود که البته دلیل آن کاملا مشخص است. گرافیک بازی به قدری خوب است که این سوال را برای بازیکنان به وجود می‌آورد که گوشی‌های موبایل چگونه می‌توانند تا این اندازه قدرتمند باشند.

بازی گرافیکی Asphalt 9: Legends به قدری ساخت، طراحی و گرافیک خوبی دارد که تجربه کاملا شبیه به رانندگی واقعی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و گیم پلی آن نیز شباهت زیادی به واقعیت دارد. به طور کلی Asphalt 9 با وجود گرافیک فوق‌العاده‌اش، ماشین‌های بسیار زیاد و متنوع، نقشه‌های دقیق در حال حاضر یکی از برترین بازی‌های رانندگی و مسابقه‌ای موبایل محسوب می‌شود.

دانلود بازی Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends

سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2600/3000 مگابایت زبان:

Endless Nightmare


بهترین بازی های اندروید گرافیکی
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: خیر

اگر از طرفداران سبک ترسناک هستید و از تماشا کردن فیلم‌های ترسناک لذت می‌برید، پس بازی Endless Nightmare برای شما ساخته شده تا یک تجربه واقعی از این سبک را به شما نمایش دهد.

در این بازی شما باید خانه خود را کاوش کنید تا حقیقت ماجراهای وحشتناکی که در آن رخ داده است را پیدا کنید. گرافیک بازی به قدری خوب کار شده که با وجود آن در محیط ترسناک و سرد خانه خود غرق خواهید شد و همین امر بیشتر باعث می‌شود تا تجربه Endless Nightmare بسیار ترسناک شود.

داستان بازی نیز درباره یک افسر پلیس با نام «جیمز» است که همسر و فرزند او در خانه به قتل رسیده‌اند اما به نظر می‌رسد مسئول کشته شدن آن‌ها نوعی نیروی شیطانی و ماورایی باشد که هم اکنون به دنبال شماست.

دانلود بازی Endless Nightmare

Endless Nightmare 1: Home

Endless Nightmare 1: Home

سازنده: 707 INTERACTIVE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 381/97 مگابایت زبان:

The Gardens Between


بازی The Gardens Between
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

در بین بازی‌های گرافیکی قبلی به سراغ عناوینی مانند Call of Duty: Mobile رفتیم که گرافیک آن‌ها بسیار خیره‌کننده است. نکته مهم بازی The Gardens Between این است که بازی‌های سبک پازل معمولا به دلیل گرافیک آن‌ها شناخته نمی‌شوند و هرچند این بازی از نظر طراحی همچنان خیره‌کننده است اما احتمالا بیشتر محو زیبایی آن خواهید شد. با این وجود در بین عناوین سبک پازل، The Garden Between استثنا محسوب می‌شود.

The Garden Between بازی بسیار لذت بخشی است و فقط تماشا کردن آن حس خوبی به شما خواهد داد. در این بین پازل‌های بازی نیز بسیار هوشمندان طراحی شده‌اند و همین امر علاوه بر افزایش جذابیت آن، باعث می‌شود تا برای تکمیل کردن مراحل علاوه بر عناصر بصری فوق‌العاده، چالش کافی نیز وجود داشته باشد.

داستان بازی درباره دو دوست است که به طور ناخواسته وارد دنیایی جادویی می‌شوند که از جزیره‌های مختلفی تشکیل شده و در آن زمان معنایی ندارد. حالا آن‌ها و البته شما باید رمز و راز این دنیای جادویی را کشف کنید.

دانلود بازی The Garden Between

The Gardens Between

The Gardens Between

سازنده: The Voxel Agents قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 756/450 مگابایت زبان:

Mindcell


بازی Mindcell
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

Mindcell بازی چندان شناخته شده‌ای نیست اما به عنوان یک بازی گرافیکی شایستگی لازم برای حضور در این لیست را دارد.

داستان این بازی شوتر که در آینده رخ می‌دهد درباره شخصی است که دانشمندان یک سازمان مخفی قصد دارند روی او آزمایش‌های مختلفی را انجام دهند. حالا شما باید به این شخصیت کمک کنید تا برای آزادی خود تلاش کند. او علاوه بر اینکه باید تلاش کنید تا از این آزمایشگاه فرار کرده و خودش را آزاد کند، باید از رمز و راز آن‌ها و کارهایی که روی او انجام شده نیز اطلاع پیدا کند. به طور کلی بخش داستان بازی هیجان کافی برای درگیر کردن تمام بازیکنان را دارد.

با این حال، برای گیمرها و بازیکنان امروزی شاید گرافیک حرف اول را می‌زند. بازی Mindcell در این بخش نیز فوق‌العاده ظاهر شده و علاوه بر شخصیت اصلی، محیط بازی نیز جزئیات بسیار خوبی را با وضوح فوق‌العاده بالا به تصویر می‌کشند. گیم پلی بازی نیز بسیار جذاب است و مانند گرافیک آن، کیفیت بسیار خوبی دارد.

دانلود بازی Mindcell

Mindcell

Mindcell

سازنده: Ray Spark قیمت: 0.99/0.49 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1300/550 مگابایت زبان:

Iron Blade: Medieval Legends RPG


بهترین بازی های گرافیکی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

Gameloft که در این لیست با بازی Asphalt 9 به آن اشاره شده بود، تبحر زیادی در ساخت بازی‌های گرافیکی فوق‌العاده دارد. Iron Blade نام بازی نقش آفرینی آن‌ها است که گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد و دنیای قرون وسطی را شبیه‌سازی می‌کند

برای پلتفرم‌های موبایل بازی‌های بسیار زیادی مانند Iron Blade منتشر شده‌اند که در آن‌ها باید با شخصیت خود که سر تا پا با زده پوشیده شده است هیولاهایی را با استفاده از سلاح‌های مختلف نابود کنید و در واقع باید نیروهای شیطانی و تاریکی را از بین ببرید، اما تعداد کمی از بازی‌های سبک نقش آفرینی به خوبی Iron Blade هستند. گرافیک بازی بسیار فوق‌العاده است و در هر قسمت از نقشه جزئیات بسیار زیادی نمایش داده می‌شود که وجود آن‌ها رو موبایل کاملا شما را تعجب زده خواهد کرد.

گیم پلی بازی نیز پس از گذشت زمان خسته کننده نخواهد شد و به مرور زمان و با بالا رفتن سطح شما، مهارت‌های جدید یاد خواهید گرفت و به سلاح‌های قدرتمندتری دسترسی پیدا خواهید کرد که البته برای شکست دادن باس‌های بازی به آن‌ها احتیاج دارید.

دانلود بازی Iron Blade: Medieval Legends RPG

Iron Blade: Medieval Legends

Iron Blade: Medieval Legends

سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 4000 مگابایت زبان:

Black Desert Mobile


بازی گرافیکی
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: بله

Black Desert Mobile نیز مانند بازی قبل یک تجربه کامل و همه‌جانبه از سبک نقش آفرینی گستره (MMORPG) ارائه می‌کند که در آن باید با دشمنان و غول‌های متفاوتی مبارزه کنید.

درست مانند سایر بازی‌های این لیست، Black Dessert نیز گرافیک شگفت‌انگیزی دارد که البته روی جلوه‌های مهارت شخصیت‌ها نیز تمرکز زیادی شده تا نبردها و مبارزات درون بازی حماسی به نظر برسند. شما می‌توانید بین پنج کلاس مختلف که هر کدام دارای سبک مبارزه و مهارت منحصر به فرد خود است، یکی را انتخاب کنید. همچنین برای باز کردن قوی‌ترین مهارت‌ها و به دست آوردن تجهیزات با کیفیت در طول بازی، باید سخت تلاش کنید، زیرا بازی را تقریبا با دست‌های خالی آغاز می‌کنید!

با وجود تجربه آنلاین بازی Black Dessert می‌توانید ماموریت‌های آن‌ها را با دوستان خود انجام دهید و حتی در طول تجربه آن با افراد جدیدی از سراسر جهان آشنا شوید.

دانلود بازی Black Dessert Mobile

Black Desert Mobile

Black Desert Mobile

سازنده: PEARL ABYSS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 109/87 مگابایت زبان:

Sky: Children of the Light


بهترین بازی های گرافیکی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: بله

Sky: Children of Light یک بازی گرافیکی فوق‌العاده دیگر برای طرفداران سبک ماجراجویی است که همچنان به صورت کاملا رایگان برای دانلود در دسترس قرار دارد. در این بازی وارد دنیایی به نام Kingdom of Heaven خواهید شد که از نظر گرافیکی بسیار زیباست.

در طول این بازی می‌توانید ماجراجویی خود را در این دنیای فانتزی به شیوه‌های مختلفی انجام دهید و شخصیت‌های خود را به طور دقیق توسعه دهید. در بخش‌هایی از بازی می‌توانید با دیگران و دوستان خود متحد شوید و حتی بازی را به صورت انفرادی و به سبک خود انجام دهید. به طور کلی، بازی به صورت کاملا رایگان تجربه بسیار گرافیکی و زیبایی را به بازیکنان ارائه می‌کند و همچنین موزیک آرامش بخش آن تجربه بازی را تکمیل می‌کند. اگر قصد تجربه کردن Sky: Children of Light را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از هدفون استفاده کیند.

دانلود بازی Sky: Children of Light

Sky: Children of the Light

Sky: Children of the Light

سازنده: thatgamecompany inc قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1600/1300 مگابایت زبان:

GRID Autosport


بهترین بازی های گرافیکی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.3نیاز به اینترنت: بله

به عنوان بازی گرافیکی در این لیست Asphalt 9: Legends را معرفی کرده بودیم و شاید رقیب اصلی آن GRID Autosport باشد که همچنان تجربه‌ای از بازی‌های مسابقه‌ای با گرافیک فوق‌العاده را در اختیار طرفداران این سبک قرار می‌دهد.

در بازی GRID Autosport ماشین‌های و نقشه‌های متعدد و بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها در بهترین سطح کیفیت ممکن طراحی شده‌اند. بنابراین برای اجرا و تجربه بازی در بالاترین میزان گرافیک آن به دستگاه نسبتا قدرتمندی نیاز دارید. علاوه بر اینکه مانند سایر بازی‌های مسابقه‌ای در آن از کنترل‌های لمسی معمولی استفاده شده، می‌توانید کنترلرهای کنسول یا حتی فرمان مخصوص رانندگی را نیز به آن متصل کنید تا تجربه واقعی‌تری داشته باشید.

GRID Autosport در بخش گرافیک هم فوق‌العاده ظاهر شده است و کمتر بازی با گرافیکی شبیه به آن وجود دارد. به طور کلی اگر طرفدار بازی‌های هیجانی و مسابقه‌ای هستید، تجربه آن کاملا قابل پیشنهاد است.

دانلود بازی GRID Autosport

GRID Autosport

GRID Autosport

سازنده: Feral Interactive قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 4000/1400 مگابایت زبان:

SimCity BuildIt


بهترین بازی های گرافیکی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.1نیاز به اینترنت: خیر

یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در بین بازی‌های موبایل، شبیه‌سازی است و در این بین عناوین شهرسازی بسیار زیادی وجود دارد. سری بازی‌های SimCity از زمان‌های گذشته برای طرفداران امکان ساخت شهر مورد نظر خود را فراهم کرده است و SimCity BuildIt جدیدترین نسخه آن برای پلتفرم‌های موبایل محسوب می‌شود که ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای دارد.

همانطور که از یک بازی شهرسازی انتظار می‌رود، در SimCity Buildit می‌توانید با ساخت ساختمان‌ها، مناطق مسکونی، کارخانه و جاده‌کشی شهر خود را ایجاد و گسترش دهید و حتی به یکی از پرجمعیت‌ترین شهرها تبدیل شوید. با این حال در این فرآیند با چالش‌های بسیار زیادی مواجه خواهید شد که علاوه بر تخریب شهر شما باعث می‌شود تا شهروندان تصمیم به مهاجرت و خروج از آن بگیرند و به طور کلی SimCity Buildit برای چندین ساعت می‌تواند بازیکنان را سرگرم کند.

عناوین اولیه SimCity به شیوه‌ای پیکسلی ارائه شده بودند اما به مرور زمان بازی‌های این سری پیشرفت بسیار زیادی در بخش گرافیک پیدا کرده‌اند و اکنون SimCity Buildit یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های سبک شبیه‌سازی محسوب می‌شود که تجربه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود بازی SimCity Buildit

SimCity BuildIt

SimCity BuildIt

سازنده: ELECTRONIC ARTS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 244/148 مگابایت زبان:

Flight Pilot Simulator 3D


بازی Flight Pilot Simulator 3D
امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

مایکروسافت با بازی Microsoft Flight Simulator باعث شد تا توجه زیادی به سبک شبیه‌سازی پرواز شود. بازی Flight Pilot Simulator نیز دقیقا به همان سبک یک شبیه‌ساز پرواز کامل را اما در پلتفرم‌های موبایل ارائه می‌کند.

با نصب این بازی روی گوشی خود می‌توانید نقش یک خلبان را ایفا کنید و ماموریت‌های چالش برانگیز و در عین حال جالبی مانند جابجا کردن مسافران، انجام خدمات اورژانسی، فرود اضطراری، خاموش کردن آتش و موارد بسیار زیاد دیگری را انجام دهید. همچنین انواع مختلفی از هواپیماها درون بازی قرار گرفته که علاوه بر هواپیماهای مسافربری بسیار بزرگ شامل وسیله‌های جنگی مانند جت نیز می‌شود. علاوه بر این، به مرور زمان وسایل جدیدی برای شما باز خواهند شد.

از نظر گرافیک نیز بازی Flight Pilot Simulator بسیار خوش ساخت است و تجربه لذت بخشی از پرواز را ارائه می‌کند.

دانلود بازی Flight Pilot Simulator

Flight Pilot Simulator 3D

Flight Pilot Simulator 3D

سازنده: Fun Games For Free قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 376/123 مگابایت زبان:

The Elder Scrolls: Blades


بازی گرافیکی
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بله

اگر طرفدار بازی‌های سبک نقش آفرینی باشید احتمالا با سری The Elder Scrolls آشنایی دارید. به طور کلی در بازی‌های این سری نقش یک شخصیت جنگجو را دارید که باید با نابود کردن دشمنان و هیولاهای مختلف از سرزمین خود دفاع کند. در بازی The Elder Scrolls: Blades که برای پلتفرم‌های موبایل در دسترس گرفته نیز شاهد چنین داستانی هستیم و باید با شخصیت خود از سرزمینتان دفاع کنید. همچنین اگر بازی‌های اصلی آن را روی رایانه یا کنسول تجربه کرده باشید، احتمالا این بازی در برخی موارد شما را به یاد آن‌ها خواهد انداخت.

از جمله ویژگی‌های بسیار قابل توجه بازی می‌توان به گرافیک آن اشاره کرد که با توجه به عظمت دنیای آن، سطح بسیار گسترده‌ای از جزئیات را ارائه می‌کند که به عنوان یک بازی موبایل کاملا قابل قبول است. گیم پلی بازی نیز کاملا روان بوده و به خوبی با کنترل‌ها و دکمه‌های آن کنار خواهید آمد.

دانلود بازی The Elder Scrolls: Blades

The Elder Scrolls: Blades

The Elder Scrolls: Blades

سازنده: Bethesda Softworks LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1300/97 مگابایت زبان:

 Shadow Fight 3


بازی  Shadow Fight 3
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: بله

بازی‌های سبک مبارزه‌ای به دلیل فضای کوچک و ساده‌تر خود یکی از قدیمی‌ترین‌ها در صنعت بازی محسوب می‌شود و تاکنون عناوین مختلفی مانند Mortal Kombat یا Street Fighter در این سبک منتشر و به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده‌اند.

نمونه مشابه این دسته از بازی‌ها برای پلتفرم موبایل سری Shadow Fight است که با گذشت زمان پیشرفت زیادی کرده است. در دو نسخه ابتدایی بازی مراحل نسبتا ساده‌تر طراحی شده بودند و شخصیت‌ها به هیچ وجه جزئیات نداشتند و تنها سایه‌های تاریکی بودند. با این حال نسخه سوم بازی تغییر زیادی در زمینه گرافیک کرده و این بار شخصیت‌های جذاب و گرافیکی جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار داده است.

مانند سایر بازی‌های هم سبک، در Shadow Fight 3 نیز باید ابتدا قهرمان مبارز خود را انتخاب کنید و سپس سایر حریفان خود را در طول مراحل مختلفی که در مکان‌های متفاوت اتفاق می‌افتد از میان بردارید. در نهایت نیز با باس هر مرحله مبارزه خواهید کرد. علاوه بر شخصیت‌ها، مکان‌های درون بازی نیز طراحی بسیار خوب و خیره‌کننده‌ای دارند تا به طور کلی این بازی تجربه کاملا سرگرم‌کننده‌ای برای تمام بازیکنان داشته باشد.

دانلود بازی Shadow Fight 3

Shadow Fight 3

Shadow Fight 3

سازنده: Nekki قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 228/119 مگابایت زبان:

Pascal's Wager


بازی Pascal's Wager
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.2نیاز به اینترنت: بله

بازی Pascal’s Wager ابتدا برای کنسول‌های نسل هشتمی یعنی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شده بود و سپس در دسترس پلتفرم‌های موبایل نیز قرار گرفت. بنابراین با یک بازی گرافیکی حجیم و فوق‌العاده مواجه هستیم.

داستان بازی که سبکی حماسی دارد در یک دنیای باستانی رخ می‌دهد که خورشید خود را از دست داده و اکنون تاریکی آن را فرا گرفته است. به بیان دیگر می‌توان گفت دنیای بازی اسیر نیروهای تاریکی و ماورائی قرار گرفته است. شما به عنوان شخصیت اصلی بازی باید ماجراجویی خود را در این دنیای آغاز کنید و با دشمنان زیادی مقابله کنید و در نهایت باید همسر خود را پیدا کنید، زیرا کلید اصلی معما و نابودی شیاطین را می‌داند.

نکته جالب دیگری که باید به آن اشاره کرد، این است که نسخه کنسولی بازی چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگرفت اما نسخه‌های موبایل آن مورد پسند بوده است.

دانلود بازی Pascal's Wager

Pascal's Wager

Pascal's Wager

سازنده: Giant Global قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2700/2600 مگابایت زبان:

Monster Hunter Stories


بازی های گرافیکی
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: خیر

یکی از فرنچایزهایی که کمپانی Capcom با آن شناخته می‌شود سری Monster Hunter است. Monster Hunter Stories از جمله جدیدترین بازی‌های این سری است که ابتدا برای نینتندو 3DS منتشر شده بود اما در نهایت برای پلتفرم‌های موبایل نیز منتشر شد.

داستان بازی درباره سه دوست است که به طور ناخواسته یک تخم اژدها پیدا می‌کنند و موفق می‌شوند تا اژدها درون آن را زنده کنند. پس از این ماجرا دهکده آن‌ها مورد حمله قرار می‌گیرد و در ادامه شما به همراه اژدها خود باید به جنگ موجوداتی که به شما حمله کرده‌اند بروید و آن‌ها را نابود کنید. در بخش داستانی بازی Monster Hunter Stories دیالوگ‌ها نقش مهمی دارند و شاید این موضوح جنبه‌های اکشن آن را کاهش دهد. با این حال گرافیک بسیار خوب بازی می‌تواند بازیکنان را مجذوب خود کند.

حجم بازی به دلیل گرافیک فوق‌العاده و داستان نسبتا طولانی آن، زیاد است. بنابراین بهتر است آن را روی گوشی‌های قدرتمندتری تجربه کنید، زیرا شاید گوشی‌های میان رده و ضعیف به خوبی آن را با تمام عناصر گرافیکی کاملش نشان ندهند.

دانلود بازی Monster Hunter Stories

Monster Hunter Stories

Monster Hunter Stories

سازنده: CAPCOM قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 4100/1700 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد نرگسی
    محمد نرگسی | ۳ اسفند ۱۴۰۰

    یکی از بهترین بازی های گرافیکی رو جا انداختین مورتال کمبات واقعا گرافیکش عالیه

مطالب پیشنهادی