ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آی‌مک پرو
تکنولوژی

بلومبرگ: منتظر آی‌مک 27 اینچی پایین رده نباشید

بلومبرگ در گزارشی به صحبت درباره مک‌ها و تراشه‌های جدید و زمان عرضه آن‌ها پرداخته است. در این گزارش از طرفداران خواسته شده که منتظر آی‌مک پایین رده با نمایشگر بزرگ‌تر نباشند، چون ظاهرا اپل ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

بلومبرگ در گزارشی به صحبت درباره مک‌ها و تراشه‌های جدید و زمان عرضه آن‌ها پرداخته است. در این گزارش از طرفداران خواسته شده که منتظر آی‌مک پایین رده با نمایشگر بزرگ‌تر نباشند، چون ظاهرا اپل همه تمرکز خود را روی آی‌مک پرو گذاشته است.

«مارک گرمن» از بلومبرگ می‌گوید اگر اپل به دنبال ساخت نسخه بزرگ‌تری از آی‌مک باشد، احتمالا این دستگاه را به عنوان نسخه‌ای متفاوت از آی‌مک فعلی تحت عنوان پرو روانه بازار می‌کند. بنابراین فقط یک نسخه آی‌مک کوچک و یک نسخه آی‌مک پرو بزرگ خواهیم داشت.

اگرچه احتمال ساخت آی‌مک بزرگ‌تر با سخت‌افزار پایین‌رده هنوز به طور کامل از روی میز مدیران اپل کنار نرفته، اما ساخت چنین محصولی بسیار بعید به نظر می‌رسد. گرمن می‌گوید: «شاید بالاخره یک نسخه از آی‌مک بزرگ‌تر با سخت‌افزار پایین‌رده و اپل سیلیکون از راه برسد، اما در آن صورت من خیلی شگفت‌زده خواهم شد. اگر اپل می‌خواست چنین محصولی را عرضه کند، باید ماه‌ها پیش این کار را می‌کرد. احتمالا آوریل پارسال همزمان با تغییر اندازه نمایشگرها زمان بهتری برای این کار بود.»

آی‌مک پرو
طرح مفهومی آی‌مک پرو

اپل تمرکز خود را روی آی‌مک پرو گذاشته است

بلومبرگ در ادامه درباره آینده آی‌مک پرو صحبت کرده است. گرمن باور دارد که این دستگاه می‌تواند در حوالی ماه مه یا ژوئن عرضه شود، اما به نظر او بعید است که این محصول را در رویداد ماه مارس ببینیم: «شواهد حاکی از آن است که اپل تمرکز خود را روی آی‌مک پرو با نمایشگر بزرگ‌تر از 24 اینچ گذاشته است. این دستگاه به پردازنده M1 پرو یا M1 مکس از جدیدترین مک‌بوک پروهای این شرکت مجهز می‌شود. اگر اپل برای نسخه بزرگ‌تر آی‌مک هم درست مثل مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی فقط به فکر مدل پرو باشد، از اندازه نمایشگر به عنوان یک وجه تمایز دیگر نسبت به مدل پایین‌رده استفاده خواهد کرد.»

طبق گزارش‌های قبلی، آی‌مک پرو بعدی با نمایشگر 27 اینچی، پنل mini-LED و نرخ نوسازی 120 هرتزی به بازار می‌آید. گرمن می‌گوید این کامپیوتر هم مثل مک‌بوک پرو احتمالا فقط در رنگ‌های خاکستری فضایی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی