ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسپریا 5 مارک 3
تکنولوژی

افشای مشخصات اکسپریا 5 مارک 4: اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس و دوربین سه‌گانه

اکسپریا 5 مارک 4 به عنوان پرچمدار جمع‌وجور سونی جانشین اکسپریا 5 مارک III خواهد شد. بر اساس گزارشی که درباره این گوشی منتشر شده، ظاهرا غول ژاپنی می‌خواهد این تلفن هوشمند را به جای ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

اکسپریا 5 مارک 4 به عنوان پرچمدار جمع‌وجور سونی جانشین اکسپریا 5 مارک III خواهد شد. بر اساس گزارشی که درباره این گوشی منتشر شده، ظاهرا غول ژاپنی می‌خواهد این تلفن هوشمند را به جای اسنپدراگون 8 نسل 1 به اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز کند.

بر اساس اعلام یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی چینی ویبو، اکسپریا 5 مارک 4 از نمایشگر 6.1 اینچی با محافظ گوریلا گلس ویکتوس استفاده خواهد کرد. این گوشی احتمالا ظرفیت باتری بیشتری خواهد داشت ولی مقدار آن دقیقا مشخص نیست. اکسپریا 5 مارک 3 از باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند.

جذاب‌ترین بخش درباره گزارش امروز به چیپست اکسپریا 5 مارک IV مربوط است. این گوشی قرار است از اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس استفاده کند تا قدرت بیشتر و مصرف انرژی کمتری داشته باشد. از سوی دیگر، در بخش دوربین شاهد تغییرات خاصی نسبت به نسل قبل نخواهیم بود.

اکسپریا 5 مارک 3
اکسپریا 5 مارک 3

دوربین اکسپریا 5 مارک 4 تغییر نمی‌کند

چهارمین نسل از اکسپریا 5 احتمالا با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی IMX557، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی IMX363 و دوربین تله‌فوتوی 12 مگاپیکسلی IMX663 با زوم اپتیکال 3 برابری از راه می‌رسد. فعلا اطلاعات بیشتری درباره این گوشی در دسترس نیست.

اکسپریا 5 مارک 3 در ماه آوریل سال 2021 معرفی و در ماه اکتبر راهی بازار شد. آن گوشی از چیپست اسنپدراگون 888، اندروید 12، نمایشگر 6.1 اینچی، 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. اگر اطلاعات حاضر درست باشد، اکسپریا 5 مارک IV هم ممکن است دوباره در نیمه اول سال معرفی و در نیمه دوم سال میلادی عرضه شود.

در شایعات گفته شده که کوالکام تولید چیپست پرچمدار بعدی خود را با سرعت بیشتری پیش می‌برد. این شرکت می‌خواهد هرچه سریع‌تر مدل پلاس را جایگزین مدل‌های عادی موجود کند که تامین آن‌ها به خاطر مشکلات کارخانه سامسونگ با دشواری روبرو بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی