ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو
تکنولوژی

ویوو احتمالا امسال دو گوشی تاشو معرفی خواهد کرد

بازار گوشی‌های تاشو در حال حاضر مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان قرار گرفته و سامسونگ به عنوان پیشرو در این بازار امسال گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را عرضه خواهد کرد، اما ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

بازار گوشی‌های تاشو در حال حاضر مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان قرار گرفته و سامسونگ به عنوان پیشرو در این بازار امسال گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را عرضه خواهد کرد، اما در این زمینه رقبای بسیار زیادی خواهد داشت. گفته می‌شود که کمپانی ویوو امسال دو گوشی تاشو راهی بازار خواهد کرد.

به گفته «راس یانگ»، تحلیلگر شناخته شده حوزه نمایشگر و مدیر عامل DSCC در سال 2022 شاهد حضور شرکت‌های بیشتر و جدیدی در بازار گوشی‌های تاشو خواهیم بود. او در توییت خود بر اساس انتظارات توضیح می‌دهد که گوگل امسال اولین گوشی تاشو خود را عرضه خواهد کرد و احتمالا با رقابت شدیدی از سوی شرکت‌هایی مانند ویوو روبرو خواهد شد چرا که آن‌ها نیز احتمالا قصد دارند اولین دستگاه تاشو خود را معرفی کنند.

حضور ویوو با دو دستگاه در بازار گوشی‌های تاشو

ویوو

به گفته این تحلیلگر، ویوو امسال دو گوشی‌ تاشو معرفی و عرضه خواهد کرد و انتظار می‌رود تا شیائومی جانشین گوشی تاشو سال گذشته خود را نیز معرفی کند. از دیگر برندهای چینی که احتمالا امسال در بازار دستگاه‌های تاشو حضور خواهند داشت می‌توان به اوپو اشاره کرد که دومین گوشی تاشو خود را راهی بازار می‌کند. با این حال، یانگ در توییت خود هیچ اشاره‌ای به زمان معرفی این دستگاه‌ها نکرده است.

البته طبق ادعای او، بعید به نظر می‌رسد که شیائومی گوشی تاشو خود را در نیمه اول سال 2022 معرفی کند.

هرچند در سال 2021 شایعاتی درباره گوشی تاشو گوگل منتشر شده بود که از لغو تولید این دستگاه خبر می‌دادند اما یانگ اخیرا ادعا کرده بود که غول موتور جستجو در نهایت می‌تواند گوشی خود را در سه ماهه چهارم و فصل پایانی سال 2022 معرفی کند.

با این حال، هنوز اخبار رسمی درباره هیچکدام از این دستگاه‌ها منتشر نشده و هرچند راس یانگ منبع قابل اعتمادی محسوب می‌شود، اما باید منتظر انتشار اخبار رسمی و تکمیلی بیشتری باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی