ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شرط جدید ثبت‌نام دیگنیتی فیدلیتی
خودرو

بهمن‌موتور کار را برای دلالان خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی سخت‌تر کرد

گروه خودروسازی بهمن‌موتور در تازه‌ترین اقدام خود یک شرط جدید برای ثبت‌نام خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در نظر گرفت. مطابق با این شرط بهمن‌موتور سند فیدلیتی و دیگنیتی‌های واگذار شده را به‌مدت یکسال در رهن ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

گروه خودروسازی بهمن‌موتور در تازه‌ترین اقدام خود یک شرط جدید برای ثبت‌نام خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در نظر گرفت.

مطابق با این شرط بهمن‌موتور سند فیدلیتی و دیگنیتی‌های واگذار شده را به‌مدت یکسال در رهن خود نگه خواهد داشت. گفته می‌شود این شرط از تاریخ دوازدهم بهمن‌ماه به شرایط فروش دو محصول مذکور افزوده شده است.

از آنجا که دیگنیتی و فیدلیتی یکی از محبوب‌ترین خودروهای بازار برای دلالان و سوداگران هستند بهمن‌موتور تصمیم گرفته است که شرط فوق را به شرایط ثبت‌نام خودروهای مذکور اضافه کند.

در حال حاضر سود حاصل از خرید هر دستگاه دیگنیتی پرایم برای خریداران این خودرو رقمی در حدود ۳۴۰ میلیون تومان است. به عبارت دیگر شما به عنوان خریدار این خودرو را با قیمت کارخانه‌ای در حدود ۸۶۰ میلیون تومان خریداری کرده و آن را در بازار آزاد با بهایی برابر با ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌فروشید.

در خصوص هر دو تیپ فیدلیتی نیز شرایط به همین نحو است. سود حاصل از دلالی هر دو تیپ ۵ و ۷ نفره این خودرو رقمی در حدود ۳۰۰ میلیون تومان است.

با این اوصاف طبیعی است که فیدلیتی و دیگنیتی یکی از محبوب‌ترین‌های بازار برای دلال‌ها باشند.

گفتنی است که صفحه ثبت‌نام خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی پس از باز شدن شرایط فروش این دو خودرو در اکثر موارد از دسترس خارج می‌شود. علت این اتفاق نیز مراجعه بسیار زیاد بازدیدکنندگان از صفحه مذکور عنوان شده است. همین عامل خود به تنهایی حکایت از محبوبیت بالای این خودروها دارد.

مدیر ارتباطات و بازاریابی گروه بهمن‌موتور نیز علت اضافه شدن این شرط جدید به مراحل ثبت‌نام خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی را واکنش این گروه به دلالی‌های گسترده این خودروها عنوان کرده است.

براساس گفته‌های وی از این پس خریداران خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی ملزم به پرداخت یک فقره چک ۲ میلیون تومانی یک‌ساله در وجه این شرکت هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Jaber James
    Jaber James | ۶ اسفند ۱۴۰۰

    چی شد؟ من متوجه نشدم، الان چطوری کار را برای دلالان سخت تر کرد در حالی که دلال خودشه؟ شرایطش چک دو میلیونیه؟ 😂😂

مطالب پیشنهادی