ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A53
تکنولوژی

رندرهای جدید گلکسی A53 5G در رنگ‌های آبی و نارنجی منتشر شد

سامسونگ در حال آماده‌سازی گوشی میان رده بعدی خود با نام گلکسی A53 5G است. تاکنون مشخصات و رندرهای زیادی از این دستگاه منتشر شده، اما حالا در جدیدترین رندرها، می‌توانیم این گوشی هوشمند را ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

سامسونگ در حال آماده‌سازی گوشی میان رده بعدی خود با نام گلکسی A53 5G است. تاکنون مشخصات و رندرهای زیادی از این دستگاه منتشر شده، اما حالا در جدیدترین رندرها، می‌توانیم این گوشی هوشمند را از زوایای مختلف در رنگ‌های آبی و نارنجی ببینیم.

رندرهای گلکسی A53 5G قبلا در رنگ‌های سفید و مشکی فاش شده بود، اما این بار WinFuture تصاویر جدیدی از میان‌رده آینده سامسونگ در رنگ‌های نارنجی و آبی منتشر کرده است.

از نظر طراحی، تفاوت زیادی در رندرهای جدید با نمونه‌های قبلی مشاهده نمی‌شود و ظاهرا این گوشی طراحی بسیار مشابه با گلکسی A52 خواهد داشت. با این حال تنها تفاوت قابل توجه آن‌ها به ماژول دوربین مربوط می‌شود که این بار طراحی گردتری نسبت به گذشته دارد. رنگ‌های دستگاه نیز بسیار جذاب به نظر می‌رسد و نسخه آبی آن در مقایسه با A52 (در همین رنگ) کمی روشن‌تر دیده می‌شود.

مشخصات احتمالی گلکسی A53 5G

طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند، گلکسی A53 5G از نمایشگر 6.52 اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و وضوح +FHD بهره خواهد برد.

این دستگاه به تراشه میان‌رده اگزینوس 1200 سامسونگ مجهز خواهد شد که دارای دو هسته قدرتمند 2.4 گیگاهرتزی و شش هسته کم‌مصرف با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز است. همچنین از پردازشگر گرافیکی Mali G68 بهره می‌برد. چیپ دستگاه با 6 یا 8 گیگابایت رم و حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد که با وجود درگاه microSD می‌توان آن را تا 1 ترابایت افزایش داد.

در بخش عکاسی دستگاه نیز شاهد ماژول دوربین چهارگانه‌ای خواهیم بود که احتمالا از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دو سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق تشکیل خواهد شد.

در نهایت، گفته می‌شود این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی