ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نینتندو سوییچ
تکنولوژی

افشای کد DLSS انویدیا احتمالا به عرضه نینتندو سوییچ پرو اشاره دارد

رخنه به سرورهای انویدیا و افشای کد منبع DLSS فقط به خود این شرکت آسیب نزده و برنامه‌های نینتندو را هم فاش کرده است. در این کد اشاراتی وجود دارد که احتمالا می‌تواند عرضه کنسول ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

رخنه به سرورهای انویدیا و افشای کد منبع DLSS فقط به خود این شرکت آسیب نزده و برنامه‌های نینتندو را هم فاش کرده است. در این کد اشاراتی وجود دارد که احتمالا می‌تواند عرضه کنسول نینتندو سوییچ پرو را تایید کند.

هکرها چند روز پیش به انویدیا حمله کردند و 1 ترابایت از اطلاعات محرمانه این شرکت را دزدیدند. آن‌ها اخیرا بخشی از کد منبع DLSS 2.2 را فاش کرده‌اند که در آن اشاراتی به NVN2 دیده می‌شود. از آن‌جایی که اسم رمز API گرافیک کنسول سوییچ NVN است، NVN2 می‌تواند به API گرافیک نسخه پرو این کنسول اشاره کند.

افزون بر این، گفته شده که ارجاعاتی به تراشه T234 و T239 انویدیا هم در این کد وجود دارد. T234 در واقع همان چیپست Orin انویدیاست. تابستان امسال شایعه شده بود که نینتندو سوییچ پرو از تراشه انویدیا T239 استفاده خواهد کرد که یک نسخه سفارشی از T234 است.

نینتندو سوییچ پرو

نینتندو سوییچ پرو در راه است؟

همچنین، از آن جایی که «شونتارو فوروکاوا»، رئیس نینتندو اخیرا گفته بود «سوییچ به نیمه عمر خود رسیده»، این احتمال قوی‌تر است که به جای یک نسل کاملا متفاوت، شاهد عرضه مدلی پیشرفته‌تر تحت عنوان پرو باشیم که قدرت و قابلیت‌های بیشتری داشته باشد.

شایعات مربوط به سوییچ پرو مدت‌هاست در سطح اینترنت دست به دست می‌شود. بنابراین بهتر است به این گزارش‌ها با تردید نگاه کنیم و منتظر اخبار و اطلاعات موثق‌تر باشیم. با این حال، چنان‌چه نینتندو واقعا بخواهد در یک الی دو سال آینده سوییچ پرو را عرضه کند، اتفاق عجیب و غیرمنتظره‌ای رخ نخواهد داد.

این شرکت آخرین بار کنسول سوییچ OLED را معرفی کرد که با استقبال بدی از سوی کاربران مواجه نشد. همچنین چندی پیش در گزارشی گفته شد که فروش شرکت نینتندو از زمان معرفی کنسول سوییچ به 60 میلیارد دلار رسیده و موفقیت‌های این کنسول دستی همچنان ادامه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ابوالفضل قدومی پور
    ابوالفضل قدومی پور | ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

    تا ما می دونیم نیتندو سوییچ پرو نیست ، نیتندو سوییچ بعدی خواهد بود چون پرو و OLED دادن :/

مطالب پیشنهادی