ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر 60 پرو
تکنولوژی

نسخه جدید آنر 60 پرو با پنل پشتی خاص برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها معرفی شد

آنر چند ماه قبل از گوشی‌های سری آنر 60 در دو مدل معمولی و پرو رونمایی کرد. حالا پس از گذشت سه ماه، نسخه جدید از آنر 60 پرو با نام «آنر کد» (Honor Code) ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۴

آنر چند ماه قبل از گوشی‌های سری آنر 60 در دو مدل معمولی و پرو رونمایی کرد. حالا پس از گذشت سه ماه، نسخه جدید از آنر 60 پرو با نام «آنر کد» (Honor Code) معرفی شده که از نظر سخت‌افزاری تغییری نکرده اما به پنل پشتی شیشه‌ای الکتروکرومیک مجهز شده است و نوتفیکیشن‌ها را به شیوه خلاقانه‌ای نشان می‌دهد.

نسخه جدید آنر 60 پرو با طراحی منحصر به فرد خود از سایر گوشی‌های موجود در بازار قابل تشخیص است. پشت گوشی دارای شیشه الکتروکرومیک است که روی آن حروف بزرگ تشکیل دهنده نام آنر (H، O، N، O، R) درج شده است. این حروف هنگام دریافت تماس، هشدار، یادآوری یا نوتیفیکیشن به صورت هماهنگی می‌درخشند. آنر توضیح می‌دهد که پنل پشتی دستگاه «سرعت پاسخ‌دهی در سطح میلی‌ثانیه» را ارائه می‌کند و کاربران می‌توانند جلوه درخشان و سرعت آن را مطابق میل خود از تنظیمات دستگاه شخصی‌سازی کنند.

آنر 60 پرو

با این حال، آنر اولین شرکتی نیست که در گوشی‌های خود از شیشه الکتروکرومیک استفاده می‌کند. وان پلاس و ویوو نیز در گذشته گوشی‌های مفهومی با پنل پشتی قابل تغییر رنگ و شیشه الکتروکرومیک را به نمایش گذاشته بودند.

نسخه آنر کد در یک گزینه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و قیمت آن 633 دلار است. پیش فروش دستگاه هم اکنون در چین آغاز شده و مشخص نیست چه زمانی وارد بازار جهانی خواهد شد.

مشخصات آنر 60 پرو

از نظر سخت‌افزاری، آنر 60 پرو از نمایشگر 6.78 اینچی اولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره می‌برد. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 778G پلاس کوالکام با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

در بخش دوربین، ماژول سه‌گانه روی پنل پشتی آن شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می‌شود. در بالای نمایشگر دستگاه نیز از یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی استفاده شده است.

از جمله مشخصات قابل توجه دیگر دستگاه می‌توان به باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali25789
    ali25789 | ۱۳ اسفند ۱۴۰۰

    سلام، واقعا عالیه، آفرین برآنر، ولی چرا چیپست رو بازم اسنپ778 گذاشته، حالا درسته نسخه پلاسه ولی در کل بازم همون 778 هستش، ایکاش یه چیپست بهتری میزاشت، مثل اسنپ 865،چیپ پرچمدار سال قبل درسته 7 نانومتریه و 778 6 نانو، ولی خیلی خیلی از 778 سرتره وبهنیه تر، حتی میتونست صبر کنه و فقط همین نسخه رو با دایمن سیتی 8000یاحتی 8100 وارد بازار کنه، البته در کل بگیری گوشی عالی هستش امیدوارم محصولاتش بیشتر وارد بازار ما بشه، البته آنر50 به بازار ما اومده همین چندوقت قبل، برید بببنید چقدر قشنگه و قیمتشم حدودا 13 میلیون هستش، موفق باشید

    • ali25789
      ali25789 | ۱۳ اسفند ۱۴۰۰

      اابته اینم بگم سری آنر مجیک واقعا گوشیهای غولی هستن اینا بیان تو ایران البته به قیمت خوب غوغا میکنه چون آنر شرکت ثابت شده ای هستش و گوشیهاش عمر خوبی دارن به نظرم حتی از شیائومی هم بهترن، الخصوص پرچمدارهای آنر یعنی همین سری مجیک روبا پرچمدارهای شیائومی مثل شیائومی سری12 مقایسه کنید میبنید خیلی سرتر هستن از لحاظ مشخصات

مطالب پیشنهادی