ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون SE
تکنولوژی

اپل احتمالا در رویداد 17 اسفندماه از آیپد ایر جدید و آیفون SE 2022 رونمایی می‌کند

اپل به طور رسمی اعلام کرد که در تاریخ 8 مارس (17 اسفند) رویدادی را برگزار خواهد کرد اما اشاره‌ای نکرد که چه دستگاه‌هایی در این رویداد معرفی خواهند شد. حالا شواهد جدیدی منتشر شده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

اپل به طور رسمی اعلام کرد که در تاریخ 8 مارس (17 اسفند) رویدادی را برگزار خواهد کرد اما اشاره‌ای نکرد که چه دستگاه‌هایی در این رویداد معرفی خواهند شد. حالا شواهد جدیدی منتشر شده که دلیل بسیار خوبی برای معرفی نسل بعدی آیپد ایر و آیفون SE 3 در این رویداد ارائه می‌کند.

ظاهرا یکی از بزرگترین اپراتورهای آسیایی تصاویری از آیپد ایر و آیفون SE دریافت کرده که به نسل جدید آن‌ها که ادعا شده در رویداد معرفی می‌شوند، مرتبط است. در توضیح این امر باید عنوان کرد، شرکت‌های فناوری معمولا پیش از معرفی رسمی محصولات خود، محتوا تبلیغاتی آن‌ها را برای اپراتورها ارسال می‌کنند تا بتوانند صفحات محصول مربوط به آن‌ها را از قبل آماده کنند.

آیفون SE و آیپد ایر

جدیدترین شایعات درباره این دستگاه‌ها حاکی از آن است که آیفون SE جدید 100 دلار کمتر از مدل قبلی خود قیمت خواهد داشت، بنابراین می‌توان انتظار داشت که با قیمت پایه 300 دلار راهی بازار شود. با وجود چنین ادعایی، باید اشاره کرد که مانند نسل فعلی آیفون 13 از جدیدترین تراشه اپل A15 Bionic و و مودم 5G بهره خواهد برد. با این وجود، این گوشی می‌تواند بسیاری از گوشی‌های اندرویدی را شدیدا به چالش بکشد.

نسل سوم آیفون SE یا همان آیفون SE 2022 از نظر طراحی احتمالا شباهت زیادی با نسل قبل خود خواهد داشت و در این تصاویر نیز تغییری در آن‌ها دیده نمی‌شود. با این وجود می‌توان انتظار داشت که با یک گوشی جمع و جور با نمایشگر 4.7 اینچی LCD مواجه خواهیم بود که البته حاشیه‌های بسیار زیادی در اطراف آن وجود دارد و از دکمه هوم مجهز به تاچ آیدی در زیر پنل نیز بهره می‌برد.

درباره آیپد ایر هم جزئیات زیادی منتشر نشده اما احتمالا این دستگاه هم با طراحی شبیه به نسل قبلی خود معرفی خواهد شد و در بخش سخت افزار خود پیشرفت‌هایی مانند تراشه سریع‌تر و مودم 5G داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی