ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی M23
تکنولوژی

مشخصات کامل، رندرها و قیمت گلکسی M23 پیش از رونمایی فاش شد

سامسونگ احتمالا به زودی از گوشی میان‌رده گلکسی M23 رونمایی خواهد کرد و اکنون اولین رندرها و مشخصات کامل این دستگاه فاش شده است. رندرهای گلکسی M23 طبق رندهایی که از گلکسی M23 منتشر شده، ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

سامسونگ احتمالا به زودی از گوشی میان‌رده گلکسی M23 رونمایی خواهد کرد و اکنون اولین رندرها و مشخصات کامل این دستگاه فاش شده است.

رندرهای گلکسی M23

طبق رندهایی که از گلکسی M23 منتشر شده، به نظر می‌رسد سامسونگ گوشی میان رده آینده خود را با تغییراتی در مقایسه با نسل قبلی خود (گلکسی M22) راهی بازار خواهد کرد. ماژول دوربین دستگاه این بار به جای ظاهر مربعی مدل قبلی، کاملا طراحی عمودی به خود گرفته است. همچنین به نظر می‌رسد گوشی آینده برخلاف نسل قبل (با چهار دوربین) از سه سنسور بهره خواهد برد.

مشخصات و قیمت گلکسی M23

گلکسی M23 5G طبق مشخصات ارائه شده یک گوشی میان رده است که از پنل 6.6 اینچی TFT با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و پشتیبانی از 16 میلیون رنگ بهره می‌برد. در بالای نمایشگر دستگاه یک حفره قطره‌ای شکل برای دوربین سلفی وجود دارد.

برای عکاسی، این دستگاه همانطور که گفتیم به یک ماژول دوربین سه‌گانه مجهز خواهد شد که از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی f/2.2 و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی f/2.4 تشکیل شده است. درباره دوربین سلفی دستگاه جزئیاتی ارائه نشده اما با دوربین اصلی آن می‌توان ویدیوهایی 720p با سرعت 120 فریم بر ثانیه یا 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری کرد.

در داخل، گلکسی M23 به تراشه اسنپدراگون 750G کوالکام با حداقل 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. نکته مهم درباره تراشه دستگاه پشتیبانی از شبکه 5G است و همچنین از طریق اسلات کارت microSD می‌توان حافظه آن را تا یک ترابایت ارتقا داد. همچنین این گوشی به همراه رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 از پیش نصب شده وارد بازار می‌شود.

در این گزارش همچنین به قیمت این گوشی نیز اشاره شده و ظاهرا گزینه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن بین 275 تا 330 دلار قیمت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی