ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل 6a
تکنولوژی

پیکسل 6a در کیگ‌بنچ رویت شد: تراشه تنسور و 6 گیگابایت رم

مشخصات گوشی میان‌رده جدید گوگل، پیکسل 6a که تاکنون شایعات زیادی درباره آن گزارش شده، به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ 5 رویت شده و طبق اسناد ارائه شده توسط آن، اکنون جزئیات بیشتری درباره چیپست، ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

مشخصات گوشی میان‌رده جدید گوگل، پیکسل 6a که تاکنون شایعات زیادی درباره آن گزارش شده، به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ 5 رویت شده و طبق اسناد ارائه شده توسط آن، اکنون جزئیات بیشتری درباره چیپست، رم و عملکرد این دستگاه داریم.

در ماه‌های گذشته، مشخص شده بود که پیکسل 6a با اسم رمز «Bluejay» از همان تراشه تنسور موجود در پیکسل 6 و 6 پرو بهره خواهد برد. حالا گوشی آینده پیکسل که اخیرا در کتاب رنگ‌آمیزی گوگل نیز اشاراتی به آن شده بود، در اسناد بنچمارک گیک‌بنچ 5 با شماره مدل «گوگل پیکسل 6a» ظاهر شده و نام رمز Bluejay برای مادربرد آن استفاده شده است.

پیکسل 6a

عملکرد چیپست پیکسل 6a

اطلاعات مربوط به چیپست این گوشی نشان می‌دهد که از این نظر تفاوتی با پیکسل 6 و 6 پرو نخواهد داشت و شامل دو هسته 2.8 گیگاهرتزی ARM Cortex-X1 با کارایی بالا، دو هسته متوسط 2.2 گیگاهرتزی A76 و چهار هسته کوچک A55 با مصرف انرژی پایین می‌شود. از نظر عملکرد، امتیاز آزمون چند هسته‌ای گوشی 2833 و آزمون تک هسته‌ای آن 1050 است که با این وجود می‌توان گفت از نظر عملکرد نیز تفاوت چندان زیادی نسبت به گوشی‌های قبلی نخواهد داشت.

با این حال طبق این اسناد، پیکسل 6a احتمالا با 6 گیگابایت رم راهی بازار خواهد شد که در مقایسه با پیکسل 6 (با 8 گیگابایت رم) و 6 پرو (با 12 گیگابایت رم) کاهش پیدا کرده است. در واقع این گوشی از نظر حافظه رم تفاوت زیادی نسبت به پیکسل 5a و 4a ندارد.

از جمله مشخصات احتمالی دیگر این گوشی که در گزارش‌های قبلی به آن‌ها اشاره شده بود، می‌توان به نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن 1080p و رفرش ریت 60 هرتز، باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی، دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX363، دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید با سنسور سونی IMX386، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX355 و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • afsds sasbvd
    afsds sasbvd | ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

    خبرای داخلی اصلا بدرد نمیخوره

مطالب پیشنهادی