ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

دیجی‌کالا از نشان «دست مهر» رونمایی کرد؛ حمایت از تولیدکنندگان توان‌یاب و در معرض آسیب

نشان «دست مهر» با هدف حمایت از تولیدکنندگان در معرض آسیب و توان‌یاب در پویش «داستانِ دَستان» دیجی‌کالا رونمایی شد. دیجی‌کالا با رونمایی این نشان تلاش کرده تا کاربران با خریدی آگاهانه به بازگشت افراد ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۵

نشان «دست مهر» با هدف حمایت از تولیدکنندگان در معرض آسیب و توان‌یاب در پویش «داستانِ دَستان» دیجی‌کالا رونمایی شد. دیجی‌کالا با رونمایی این نشان تلاش کرده تا کاربران با خریدی آگاهانه به بازگشت افراد تحت آسیب به چرخه اقتصاد و اشتغال کمک شود.

دیجی‌کالا نشانی را با عنوان «دست مهر» رونمایی کرده است تا کاربران بتوانند با تامین نیازهای خود از طریق خرید کالاهای تولید شده توسط گروه‌های در معرض آسیب و یا توان‌یاب در شکل‌گیری اقتصاد پایدار برای این گروه‌ها نقش داشته باشند.

دیجی‌کالا تلاش می‌کند با حمایت‌های کوتاه‌مدت (۶ ماهه) که در قالب برگزاری کمپین‌های فروش کالا، تخفیف در کمیسیون فروشندگان و حمایت‌های پشتیبانی ویژه جهت آموزش این افراد انجام می‌شود، شرایط لازم برای حضور این گروه‌ها در فضای دیجیتال را فراهم کند.

هدف اصلی دیجی‌کالا این است که شیوه فروش محصولات این افراد، در نهایت از فروش در موسسه‌های نیکوکاری و بازارچه‌های خیریه تغییر پیدا کند و به یک شیوه مستقل و دائمی تبدیل شود؛  چرا که ماندن در چرخه بازارهای خیریه اساسا با اهداف این پروژه در تضاد است.

این افراد پس از توانمند شدن کاملا مستقل می‌شوند و به این مرحله می‌رسند که در ازای سرمایه‌گذاری و تلاش خودشان به فروش خوب و سوددهی دست پیدا می‌کنند.

دیجی‌کالا با اختصاص نشان «دست مهر» روی محصولات این گروه در پلتفرم، آنها را از بقیه متمایز و توجه ویژه مخاطبان را به این دسته جلب می‌کند؛ بدون این که هزینه‌ای بابت این تبلیغات از آنها دریافت کند. در واقع فعالان این بخش، صفحه ویژه‌ای در دیجی‌کالا دارند که علاوه بر نمایش عادی در پلتفرم با ایجاد صفحه‌ای جداگانه کاملا از بقیه بخش‌ها جدا شده است.

مدیریت نحوه تحویل کالا به مشتری نیز برای افراد توان‌یاب ساده نیست. بنا به تجربه آنها یا نمی‌توانند محصول خودشان را به نزدیک‌ترین انبار دیجی‌کالا برسانند یا رساندن کالا به انبار، برایشان هزینه ایجاد می‌کند که در هر دو صورت در ابتدای فعالیت می‌تواند مانع از ادامه فعالیت فروشنده شود.

چنین مشکلاتی حتی ممکن است آنها را از ادامه کار در این کمپین منصرف کند. به همین دلیل امکان استفاده از سیستم «تحویل کالای سیار» برای آنها فراهم شده است. این سرویس البته برای همه کسب‌و‌کارهای فعال در دیجی‌کالا در دسترس نیست.

خدمت بعدی دیجی‌کالا به این دسته از افراد این است که تا ۶ ماه، حق‌الزحمه یا کمیسیون از آنها دریافت نمی‌شود. چون پیش‌بینی‌ می‌شود این افراد بعد از ۶ ماه استفاده از خدمات سرویس «دست مهر» بتوانند به استقلال برسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی